Motociklų apžvalga » MV Agusta Brutale 910

Didžioji naujiena yra 909cc 4 cilindrų eilėje su padidinta kubatūra – didesnės stūmoklių eigos bei platesnių cilindrų pagalba: 76.0 x 50.1mm vs. 750 variklio 73.8 x 43.8mm . (Aukštesnis 1000S variklis yra paprasčiausiai per didelis Brutale rėmui.) Pridėjus 160cc, 13:1 suspaudimo laipsnį ir palengvinus “vidurius” suteikia 910 skelbiamas 136 arklio jėgas esant 11,000 apsisukimų — 9’is daugiau nei 750 esant max. apsisukimų. O svarbiausia, kad “Dičkis” valdo 29 arkliukais daugiau prie 8000 apsisukimu- tenai, kur ir yra didžiausia trauka (71 svaras-pėdai).

Ponaitis Brutale gal ir neblogai pasikaustęs vidutiniuose apsisukimuose, tačiau netekęs šarmo, kuri gali pasiūlyti jo mažesnis giminaits 750 su savo užburiančiu apsisukimus dievinančiu varikliu. Didesnis ir galingesnis 910 variklis sukuria daugiau vibracijos ir ties 11,000 apsisukimų tai tampa kančia. Prasta vėjo apsauga sąlyginai “žemos” pavaros ir vibraciaj prie aukštų apsisukimų paverčia šį motocikla tikra skaistykla ant dviejų ratų greitkeliuose. Praktiškumas – tai nėra žodis kuriuo galima apibūdinti Brutale 910.
Nepaisant 120/70 priekinės padangos, kuri kiek “gesina” vairavimo vikrumą, šasi visuma skatina greitą ir agresyvų vairavimą. 910 yra gan vikrus ir stabilus savo aukščiausios klasės važiuoklės komponentų bei tvirto rėmo dėka. Šešių stūmoklių Nissin suportai ir 310mm stabdžių diskai sukuria kalnus stabdymo jėgos. MV Agustos pateikiama valdymo ir stabdymo kombinacija gali rungtyniauti su beveik viskuo gatveje.
Pabaigai noretusi pasakyti, kad rinktis tarp Brutale 910 ir Brutale 750 yra sunkiau nei atrodė iš pirmo žvilgsnio. Jei tikite, kad daugiau “raumenukų” vidutiniuose apsisukimuose padarys motociklą geresniu nei kiti – taip ir bus. Brutale 910 lengviau kontroliuojamas ir truputi galingesnis, tačiau netekęs “švelnumo” ir “lojančio” duslintuvo garso kuris 750’ą daro tokiu patraukliu.

Straipsnio autorius: Foxas
Šaltinis: www.motorcyclistonline.com
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
![]() 2011 Rugsėjo 22 16:20 |
Galinis ratas atrodo kažkaip kreivai, bet vis tiek, tokį galima ant sienos svetainėj kabint vietoj paveikslo |
![]() 2006 Lapkričio 21 09:49 |
Gražus žiauriai kaip ir brangus beprotiškai |
![]() 2006 Rugsėjo 18 14:03 |
Labai jau i Ducati monster panasus. |
NoBikeBiker
2006 Kovo 24 18:22 |
Bleha ziuriu ir galvoju galinis ratas ismustas.... Ar kas cia ? Cia man liejasi vaizas jau ? |
gudaviciux
2006 Vasario 28 09:54 |
labai grazus motociklas... |
Fatalissimo
2006 Sausio 16 11:03 |
spyxter > ne tu vienas... nors musu ir mazuma |
spyxter
2006 Sausio 15 00:38 |
nu as matyt kazkoks iskrypelis |
![]() 2006 Sausio 14 18:05 |
atrodo tai labai gaidiskai. keista, nes MV Augusta F4 1000S bent jau man tai yra motociklo dizaino sedevras, bet brutale... :[ plius aisku kainele.... |
spyxter
2006 Sausio 12 23:20 |
eik jau, Suzi |
![]() 2006 Sausio 12 15:49 |
pakeitus fara ir dadejus plastmasiu - butu padorus mocas |
![]() 2006 Sausio 11 20:42 |
įspūdingas |
![]() 2006 Sausio 11 17:15 |
Toks vaizdas lyg variklis būtų suspaustas tarp raudonųjų vamzdukų ir daugiau jo niekas nelaikytų |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |