Motociklų apžvalga » Triumph Daytona 675
Triumph gimė Didžiojoje Britanijoje, augo Didžiojoje Britanijoje, ir didžiuojasi būdamas jos dalimi.
Visi Triumph motociklai yra sukurti, ištobulinti ir surinkti šioje įmonėje (vienoje iš daugiausiai naujausių technologijų naudojančioje įmonėje). Ji yra įsikūrusi Hinckley mieste – pačioje Didžiosios Britanijos širdyje.
Kompanija nuo pat “gimimo” parodė savitą charakterį, ir jo vis dar neprarado. Įkvėpimas ir kūrimo džiaugsmas pasirodęs kartu su Triumph Bonneville ankstyvais 60-taisiais, sugrįžo į tokius šiandieninius modelius kaip stulbinantis Triumph Rocket III ir akivaizdus Speed Triple (angl. Trigubas greitis).
Šios kompanijos filosofija yra sukurti motociklus, kurie būtų savitos išvaizdos, nepriekaištingo dizaino ir puikias technines caharkteristikas rodantys meno kūriniai. Tikslas yra išleisti motociklą į kelią ne tam, kad jis taptų nykia vairuotojo perkėlimo funkciją atliekančia mašina, o tam, kad jis suteiktų ne tik daug naudingos vairavimo praktikos, bet ir leistų vairuotojui pajusti tikrą važiavimo malonumą, kurį suteikia puikiai subalansuota pakaba, lengvas valdomumas, gera važiuoklė, ir tvirtas variklis. Rezultatas yra tai, ką matote jūs – motociklai, žavintys savo inteligentiškumu, ir realiomis galimybėmis.
Kaip jau minėjau – kiekvienas Triumph kompanijos motociklas turi savo tikslą, savo paskirtį, ir nėra skirtas tapti absoliučiai visų mėgiamu žaisliuku. Dėl šios priežasties “Triumph” ir “unikalus” yra du neatskiriami žodžiai. Rocket III, Speed Triple ir kvapą gniaužiantis Sprint ST - šie motociklai yra dar vienas įrodymas, jog Triumph gamina tik savo motociklus, ir tik savo būdais. Tik taip Triumph išsikovojo garbę ir pripažinimą visame pasaulyje.
Triumph Daytona 675 - lyg vienišas žirgas, tankiai apgyvendintose arklidėse. Ir jam nesvarbu, kiek jis būtų lyginamas su šimtais kitų tos pačios paskirties greituolių, jam svarbu tai, kad jis yra tikras grynakraujis ir grynaveislis žirgas suteikiantis savo šeimininkui nepaprasto pasijodinėjimo malonumą.
Vienu vieninteliu variklio darbo taktu jis parodė, kaip iš tikro turi veikti vidutinio svorio sportinis motociklas, ir ar tikrai galima sutalpinti tiek žirgų į tokį kompaktišką variklį.
Sportinių motociklų rinkoje dauguma motociklų yra lyg vienkartinės nosinaitės, ir jų šeimininkai (ne visi, žinoma) su jais taip ir elgiasi. Norint pasipriešinti šitokiam palyginimui Daytona 675 buvo sukurtas tam, kad nė vienas jo savininkas nepabostų į jį žiūrėti, juo džiaugtis, ir naudotis motociklo teikiamais malonumais. Prie šio noro buvo pridėtas ir dar vienas – ne tik noras pagaminti patį įdomiausią ar naudingiausią sportinį motociklą, kadanors išriedėjusį iš Hinckley gamyklos, bet taip pat ir noras nugvelbti gražiausio rinkos motociklo karūną.
Pirmasis trijų cilindrų, vidutinio svorio Daytona 675 žavi savo nepakartojamu garsu, verčiančiu švelniems šiurpuliukams pažadinti vairuotoją. Aukštą sukimo momentą turintis motociklas rodo savo galią vidutiniame sūkių diapazone ir lyg sprogstamasis užtaisas demonstruoja ją tachometro svirtelei skubant raudonosios zonos link.
Daug darbo buvo įdėta tobulinant Daytona 675 variklį. Norėjosi išsaugoti Triumph Tripple charakterį ir leisti šiam grynaveisliam motociklui tapti tikru lenktynių motociklu – tokiu, kurį norėtųsi vairuoti vėl, ir vėl, ir vėl.
Daytona 675 uždaro ciklo kuro įpurškimo sistema naudoja tris 44 mm skersmens sklendes ir tris 12-kos taškų purškiklius. Oras nukreipiamas žemyn nuo oro angos esančios tarp priekinių lempų ir praėjęs tiesiai pro vairo kolonėlę, bei išvalytas oro filtre patenką į oro dėžę. Elektronikos kontroliuojama sklendė sukurta pašalinių triukšmų sumažnimui ir variklio charakteristikų gerinimui tiek žemų, tiek vidutinių ir aukštų sūkių diapazone. Motociklas, aprūpintas laisvo srauto išmetimo sistema, kuri nėra apsunkinta papildomomis pertvaromis ir nesudaro kliūčių dujų pašalinimui. Po sėdyne esantis įmantrus duslintuvo bakelis, puikiai atlieka savo funkciją, ir išmetamų dujų kiekis atitinka sugriežtintus Euro-3 sandartus.
Specialiai Daytona 675 varikliui sukurtas skersinis, atviro galo, aliuminio lydinio rėmas apgaubia variklį iš viršaus pabrėždamas trijų cilindrų variklio privalumus. Priekinės šakės posvyrio kampas su žeme 23.5°, ratų bazė - 86.8. Kayaba firmos 41mm apverstos šakės yra pilnai reguliuojamos išankstinei spyruoklių apkrovai ir suspaudimo slopinimui. Taip pat gale įmontuotas Kayaba amortizatorius. Aliuminio švytuoklė yra dviejų dalių 574mm ilgio lydinys matuojant nuo galinio rato ašies iki švytuoklės jungimo taško, žymiai sustiprinantis pakabą ir galinio rato valdomumą. Sauso motociklo svoris 165kg.
Daytona 675 aprūpinta skaitmeniniu valdymo pultu kuriame be jau įprastų greičio bei nuvažiuotų kilometrų demonstravimo yra ir tokios funkcijos kaip vidutinės degalų sąnaudos. Taip pat yra ir 99-nių distancijų atmintis – naudingas laikmatis leidžiantis palyginti geriausiai įveiktų distancijų laikus, taip pat ir maksimalų greitį kiekvienoje distancijoje.
Perkant Triumph Daytona 675 yra galimybė pasirinkti vieną iš trijų spalvų kombinacijų – tai apdegusios geltonos, audros raudonos bei grafito pilkos spalvos motociklai.
Įvairiausi priedai ir aksesuarai bus skirti šiam Daytona 675 motociklui. Tai ir anglies pluošto priekinės grotelės, kuro bako dangteliai, kelių apsaugos ir išmetimo sistemos uždanga. Patobulintą Triumph duslintuvą bus galima įsigyti tik ne naudojimui keliuose. Lenktynių specialistai - Arrow išmetimo sistemų firma, pagamino duslintuvą, palengvinantį motociklą 6 kilogramais ir pridedantį dar 5 papildomas arklio jėgas. Šis duslintuvas taip pat skirtas tik lenktynėms.
Žinoma, kaip naujam produktui ir dar geros kokybės detalėms Daytona 675 kaina yra pati ta, kurią galima pakloti už tokio lygio motociklą (~26 000lt).Nedaug motociklų gali sudrebinti žemę, bet šis yra vienas iš jų – Daytona 675 – tai, į ką tikrai atkreips dėmesį tiek profesionalas tiek ir pradedantysis.
Trumpai apie motociklą:
Gamintojas: Triumph
Metai: 2006
Modelis: Daytona 675
Numatoma kaina: 8999$ (~26000lt)
Variklis: Skysčiu aušinamas, DOHC, trys cilindrai eilėje
Variklio darbinis tūris: 675cm3
Stūmoklio skersmuo: 74mm
Jo eiga: 52,3 mm
Suspaudimo laipsnis: 12,65:1
Kuro sistema: Daugiataškis elektroninis įpurškimas su sustiprintu oro padavimu.
Galia: 123 AG @ 12,500 rpm
Sukimo momentas: 72 Nm @ 11,750 rpm
Kuro bako talpa: 17,4l
Uždegimas: Skaitmeninis, indukcinio tipo, per elektroninę variklio
valdymo sistemą.
Pavarų dėžė: 6 trumpo perdavimo pavarų
Sankaba: Šlapia, daugiadiskė
Perdavimas: Grandinė
Rėmas: Aliuminio strypų
Ilgis: 2010mm
Plotis: 673mm (ties rankenomis)
Aukštis: 1109mm
Ratų bazė: 1392mm
Sėdynės aukštis: 825mm
Sauso svoris: 165kg
Stabdžiai:
Du 308 mm diskai priekyje
Vienas 220 mm diskas gale.
Padangos:
Priekinė: 120/70 ZR 17
Galinė: 180/55 ZR 17
Straipsnio Autorius: Talkee
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Soul Trail
2009 Liepos 22 11:41 |
joa... garsas sito moco mano ausei tikrai labai grazus |
Zilvitiz
2009 Gegužės 19 22:15 |
o daug yra prastesniu motociklu uz triumph? neskaitant "ivairiu gamintoju" motociklu? |
mune23
2006 Sausio 19 09:02 |
Reikia reikia,nes jie jau buvo isleide TT600 kuri irgi reklamavo kaip tobuliausia technikos stebukla,o realybej... Jis net nesugebejo nors kiek pakonkuruoti su japonais,nes buvo ant tiek prastas.Beje teko ir gyvai susidurt su tuo TT,tai tikrai apgailetinas mocas. |
Talkee
2006 Sausio 18 22:35 |
mindaugai Žinau, kad tu nesi britvų fanas, bet taip nereikia |
mindazzz
2006 Sausio 18 21:36 |
Prisiminiau... Triumph Gaytona |
Talkee
2006 Sausio 18 20:13 |
Šiaip man iš priekio jis į R1 užneša... |
Maiden
2006 Sausio 18 14:49 |
man tas geltonas įspūdingai atrodo |
Shtrych
2006 Sausio 18 12:17 |
... noriu tokio..... |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |