Motociklų apžvalga » Kawasaki ZX 14 2006
Kawasaki inžinieriai ir dizaineriai sukūrė motociklą, kuris dėl savo kuro įpurškimo sistema aprūpinto variklio, apsukų skaičiaus, aerodinaminių ypatumų ir neapsakomo galingumo, traukte trauks praeivių akį tiek kelyje, tiek parkavimo aikštelėje ar šalikeleje. Naujasis ZX-14 išleidžiamas trijų spalvų- ryškiai raudonos, juodmedžio, ir griausmingos mėlynos; susilieti su aplinka beveik neįmanoma. Lengvai įgauna pagreitį ir užtikrintai valdosi.
Šis motociklas, galingiausias iš visų Kawasaki modelių, buvo sukurtas tam, kad viską darytų teisingai. Teisingai nuo pat pradžių. Jo aerodinamika mums primena, kad Kawasaki iš tikrųjų yra lektuvu gamintoja. Piukiai suderinta forma, jėga ir valdymas yra tos charakteristikos, dėl kurių šis motociklas nusipelnė puikiausių kritikų atsiliepimų, tiek keliavimo, tiek pasirodymo atžvilgiais.
ZX važiuoklės dizainas atitinka motociklo galingumą. Patobulinta unikali aliuminio monokoko rėmo versija – rėmas lengvas ir labai tvirtas. Šios modernios technologijos dėka, ZX14 pasižymi nesudėtingu valdymu bei nepriekaištingu stabilumu greitkelyje. Rėmo gaminimui naudodami šią technologiją, inžinieriai sukūrė, kaip jau buvo minėta, labai grakštų, palyginus nedidelį bei kompaktišką produktą. Iš prigimties tvirtesnis, nei dviejų taškų tvirtinimo rėmas ir tvirtai sumontuotas bei įtaisytas variklis žymiai padidina monokoko stiprumą ir atsparumą.
Inžinieriai ir dizaineriai pasistengė sujungti kuo daugiau naujausių technologijų ir paversti šį motociklą ne tik vienu iš greičiausių, bet ir kuo daugiau naudingų funkcijų turinčiu motociklu. ZX14 džiugina vairuotoją ne tik vientisa jėga bet ir maloniu važiavimu, ir draugiška ergonomija.
Visa tai sujungus su motociklo charakteristikomis Kawasaki pristato jaudinantį motociklą. Motociklą, kuris garantuotai taps Kawasaki markės palikimu.
Atsipalaidavusio sportininko sėdėseną siūlantis motociklas nėra ankštas vairuotojui, ir jam nereikia išsitempti norint pasiekti rankenas. Viskas išdėstyta taip, kad vairuotojas pajustų važiavimo malonumą ir jam nereiktų vargti ieškant ko nors įmantrioje valdymo konsolėje. Siauras variklis, vientisas rėmas ir ergonomiškas benzino bakas leidžia be didelių pastangų laikyti kelius kuo arčiau jo. Pakojai yra gana patogūs, ir kojoms skirta daug vietos. Kadangi jie yra įtaisyti pakankamai žemai, o ir sėdynės aukštis nėra didelis, vairuotojui nesukeliamas papildomas vargas lėtai manevruojant nuleisti kojas ant žemės.
Papildomos savybės:
Naujas prietaisų skydelis aprūpintas lengvai įskaitomu mechaniniu spidometru ir tachometru.
Pavarų perjungimo indikatorius ir net sankabos nuspaudimo daviklis.
Naujas daugiafunkcinis Skystųjų kristalų monitorius, informuojantis apie degalų kiekį bake, pavarą, dviem būdais matuojamą distanciją, kilometražą ir laiką.
Dideli stabdžių diskai priekyje aprūpinti pagrindiniu radialiniu cilindru ir pagalbiniais radialiniais stumokliukų suportais suteikia ne tik nepriekaištingą stabdymo jėgą, bet ir tikslų stabdymą.
Hidraulinė sankaba leidžia patogiai ir lengvai keisti pavaras.
Degalų bakas aprūpintas persipylimo apsaugos dangteliu.
Tuščios eigos reguliavimas įgalina vairuotoją greitai startuoti be didesnių pastangų.
Lengvas Denso radiatorius aprūpintas didelio tankio pagrindu suteikia efektyvų aušinimą.
Oro dėžė patalpinta rėme ir prisideda prie kompaktiškos komplektacijos sukūrimo.
Variklio ir važiuoklės komponentai išdėstyti taip, kad būtų pasiektas kuo geresnis masės centras.
Ratų dizainas parinktas toks, kad svorio jėga daugiau veiktų padangos centrinę dalį.
Kadangi šis modelis dar nėra visiškai pabaigtas, kai kurios charakteristikos nepateikiamos(N/D – nėra duomenų).
Numatomas pasirodymas: 2006 – ųjų metų kovą.
Numatoma Kaina: 11 499$
Charakteristikos:
Variklio tipas: 4-taktis, 4-cilindrų, Vandeniu aušinamas, DOHC, 4 vožtuvų cilindrinė galva;
Darbinis tūris: 1352 cc
Stūmoklio skersmuo ir eiga: 84.0 x 61.0 mm
Galia: : 192AG
Suspaudimo laipsnis: 12.7:1
Kuro įpurškimas: DFI ir Mikuni 44mm droselinės sklendės
Uždegimas: TCBI su elektroninis
Transmisija: 6-ių pavarų
Perdavimas: X-Ring Grandinė
Ratų bazė: N/D
Priekis: 43mm Apverstosšakės su šerdimi ir reguliuojamu suspaudimo lygiu.
Galinė pakaba: Uni-Trak su reguliuojamu suspaudimu ir pakabos aukščiu.
Priekiniai stabdžiai: Du plaukiojantys diskai su 4 stumokliuku suportais.
Galiniai stabdžiai: Vienas vainiklapio formos diskas
Degalų bako talpa: N/D
Sėdynės aukštis: : N/D
Sauso svoris: 230kg
Spalvų gama: Aistros Raudona, Judomedžio, Audros mėlyna.
Straipsnio Autoriai Maiden & Talkee
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
riterizz
2008 Kovo 7 13:08 |
Kawasaki ZX1400-Suzuki GSXR1300 Hayabusa`os motina |
vatas
2007 Gruodžio 24 00:41 |
Kiek zmoniu-tiek razumu. Ismegint pradziai noreciau,o paskui pakomentuot. |
CerBeR
2007 Liepos 22 21:26 |
zilwis, pasiteisins. nevisi sutelpa i distrofiskus sportbaikus o cia gran tourismo. |
Scott^as
2007 Liepos 21 02:39 |
nu grazus... |
zilwis
2006 Lapkričio 2 20:37 |
manau kad sis motociklas nepasiteisins, kazko jau 10 kawa per ziauri o su tokiu nei i zieda nei i kelione, tikrai neaiski paskirtis, manau jis skirtas tiem kurie nori kad visi zinotu kad pas ji tarp koju 190 ag ir pats nezino ka su jais veikt zodziu mocas del akiu ... |
sauliaks
2006 Spalio 26 20:37 |
gal kas zino kiek arkliu turi ZX-10R 2006 metu. kaskaip sunkiai sekasi rast... |
zajec
2006 Spalio 26 17:23 |
mielas aparatux, noriu tokio |
pirksiu britva
2006 Spalio 26 09:40 |
ciuju panasiai kaip ir busa eina |
Artiss
2006 Liepos 5 00:23 |
Atrodo prastai bent jau man, bet galios tikrai nepagailejo idomu koks maksimalus greitis sio baiko. |
RealBiker
2006 Kovo 4 23:21 |
Jau pasirodė oficialūs šio baiko duomenys - taigi sausas svoris 215 kg, o ne 230. |
Motomanas^^
2006 Vasario 17 21:26 |
Kiekvienas moto stilius turi savo gerbeju nesvarbu kiek jie svertu..... ar 130kg ar 450kg manau sis liks tikrai ivertintas ir pamegtas publikos, kurie vertina be galo daug ag........ |
CerBeR
2006 Sausio 31 10:47 |
visi tokie ishtizeliai padare arba visi tokie kruti jezdokai. jauciau kad kazkas ne taip kai prie baiko purvo prilimpa, 100g papildomo svorio ir nevalyt. |
gsx1400
2006 Sausio 23 15:24 |
nieko tokio tie 230 kg,mano su pilnu baku 260 kg,visai normaliai valdosi ir mieste visai normaliai vaziuot.... |
Talkee
2006 Sausio 20 21:11 |
Oj oj... iš tikro Tolkis tik google parašė Kawasaki ZX14 surinko kelis paveiksliukus ir čia sudėjo Visgi, kai tokia mergina paprašo straipsniuką įdėti, tai jau būčiau tikrai jei nesutikčiau |
mune23
2006 Sausio 20 19:20 |
Tiems kas nesupranta ira 10 ninja,o kas ir jos nesupranta 6 ninja.14 nera Rklases mocas,tai turistinis mocas,tad juos ir rinksis atitinkama publika. |
Suzis
2006 Sausio 20 13:25 |
na, aprasymas ispudingas, bet... hayabusa jis man kazkoks tikriausiai del to, kad nepatinka man toki dideli zailžsliukai. po uzsieni pasivazineti ilgai kelionei tai turbut smagu butu, bet po miesta... ai, ka as suprantu |
Maiden
2006 Sausio 20 09:55 |
Senni--> dėkui Tik per ("Tolkio" ) plauką šis straipsnis išvydo motomanus.lt |
Sennis
2006 Sausio 20 09:46 |
Bendraautoriams |
Talkee
2006 Sausio 20 00:54 |
230kg Aš iškart sakiau, kad jis man ne prie širdies Dėkui Mune, tuoj įdėsim |
mune23
2006 Sausio 20 00:39 |
Na papildysiu trukstamus duomenis: |
vulcan
2006 Sausio 19 23:43 |
na techniniai duomenys ir sprendimai tai ispudingi. Bet dizainas tai tikrai ne XXI amziaus ,o ypac duslintuvai. |
Talkee
2006 Sausio 19 23:09 |
Šiaip jis labai masyviai atrodo. Kažin ar sauso masė bus mažesnė už 180 190 kg |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |