Motociklų apžvalga » Honda CB500 vs Kawasaki ER-5 vs Suzuki GS500

| 2006-01-23 | 39 koment.
Puikūs miesto motociklai, geri užmiesčio keliuose, linksmi kelionėje. HONDA CB-500; KAWASAKI ER-5; ir SUZUKI GS-500E; Tai vidutinės kubatūros “naked” tipo motociklai idealūs pradedančiąjam motociklininkui. Priklausomai nuo to iš kurio taško pažiūrėsim pusės litro kubatūros, kurią turi HONDA CB-500. KAWASAKI ER-5 ir SUZUKI GS-500E gali pilnai užtekti tiems, kurie ieško praktiško, sąlyginai pigaus, idealaus važinėti į darbą ir trumpalaikėms išvykoms už miesto skirto motociklo. Tiesa pasakius tai nėra svajonių motociklai. Bet be jų gamintojai negalėtų patenkinti didelės masės potencialių pirkėjų.

 

Ne veltui del kažko tie motociklai puikiai laikosi rinkoje tiktai nežymiai keisdamiesi kosmetiškai ypač Honda ir Suzuki. Kawasaki pradėtas gaminti sąlyginai neseniai t.y. nuo 1997 metų. Bet nežiūrint į akies nerėžiantį dizainą šie motociklai yra puikiai parduodami. Praktiškai jiems beveik nieko netrūksta, jie yra stabilūs, manevringi ir su savo 50 AG gali būti visai įdomūs važinėjant mieste.
KAWASAKI ER-5 yra truputį modifikuotas ypač iš estetinės pusės tam, kad įgautu savo vyresniųjų brolių stilių. Modernios išvaizdos gana triukšmingas variklis perduoda varomąją jėgą į galinį ratą grandine, yra aušinamas skysčiu. Rėmo konstrukcija išliko nepakitusi ir beveik sutampa su konkurentų rėmais. Deja ER-5 aprūpintas ir atgyvena laikomomis detalėmis pvz. galiniais būgniniais stabdžiais.

SUZUKI GS-500 Veteranė. Lengvai modifikuotas, bet pakeistos tik kelios išorinės detalės. Rėmas – dvigubas, pagamintas iš kampuoči. Jame įmontuotas dviejų cilindrų oru aušinamas variklis yra praktiškai toks pats koks ir buvo išskyrus naujus didesnio diametro karbiuratorius. Stabdžiai ir pakaba, kaip ir dauguma kitų detalių yra tokios pačios kaip senajame modelyje. Didelis kuro bakas ir pasikeitusi vairuotojo sėdesena leidžia be didelių problemų išvykti į nedideles turistines keliones.

HONDA CB-500 Yra geriausia šio trejetuko narė žiurint tik į techninę pusę.Be abejo ji yra pati galingiausia. Skysčiu aušinamas dviejų cilindrų, keturių vožtuvų variklis yra modernus ir galingas Jo darbui priekaištų negalėtų pasakyti nė vienas specialistas. Klasikinės formos geležies vamzdinis rėmas išskiria Hondą iš šių motociklų. Kiekviena detalė yra kruopščiai parinkta, tad šis motociklas yra brangiausias šio trejeto narys. Mėgstantiems keliauti siūloma versija su priekiniu spoileriu.

MotociklaiHONDA CB500KAWASAKI ER-5SUZUKI GS500E
Variklis2 cilindrų, skysčiu aušinamas, 8 vožtuvai2 cilindrų, skysčiu aušinamas, 8 vožtuvai2 cilindrų, oru aušinamas, 4 vožtuvai
Stūmoklis73x59.6mm74x58mm74x56,6mm
Darbinis tūris499cc498cc487cc
Suspaudimo laipsnis10,5:19,8:19,0:1
Maksimali galia58AG@9500rpm50AG@9000rpm45AG@9260rpm
Sukimo momentas4,7kgm@8000rpm4,6kgm@7200rpm4,9kgm@6760rpm
StarterisElektrinisElektrinisElektrinis
Pavarų dėžė6 laipsnių 6 laipsnių 6 laipsnių
PerdavimasGrandinėGrandinėGrandinė
Sauso Svoris172kg174kg171kg

Du iš trijų teste dalyvaujančių motociklų ER-5 ir GS-500E gavo nežymių kosmetinių pakeitimų rėme kas modernizuoja jų išvaizdą. Abudu gavo po naują kuro baką, ER-5 įgavo aštresnes formas nei anksčiau ir padidėjo vienu litru. Į jį telpa 16 litrų, o į Suzuki GS-500E telpa nei daugiau nei mažiau kaip 20 litrų kuro. Kuro bakas įgavo apvalesnes formas nei ankstesnė versija tuo pačiu pagerindamas vairuotojo padėtį. ER-5 ir GS-500 taip pat gavo naujus balnus (Sėdynes) ER-5 sužemėjo 20mm vairuotojo sėdimoje dalyje pagerindama svorio centro padėtį ir padidindama atramos plotą.
Lyginant su šiuos motociklus CB-500 balnas yra truputį siauresnis ir ganėtinai kietas. Taip pat Suzuki pakeitė šoninius spoilerius, o galinį žibintą, kaip ir Kawasaki dizaineriai pasistengė sukurti tokį, kuris išreikštų šių motociklų stilingąją pusę.. GS-500 vairas buvo pakeistas į vientisą, kai anksčiau jis buvo sudarytas iš dviejų dalių, taip pakeisdamas vairuotojo pozicija. Pakojai išnešti ganėtinai toli atgal todel reikia laiko, kad priprastum prie savitos sėdėsenos, ir važiavimas tikrąja to žodžio prasme teiktų malonumą. Šito nera Kawasaki motocikle. ER-5 siūlo daug naturalesnę sėdėjimo poziciją.
Hondos vairas yra ganėtinai siauras, tad patogumo faktorius suprastėja. Žinoma siauras vairas sumažina galimybę lengvai manevruoti transporto spustyse, tad Kawasakis ir šioje vietoje lenkia GS-500E gamintojus. Kad ir kaip ten bebūtų visi trys motociklai yra pakankamai ergonomiški. Važiuojant autostrada neviršijant 130-140 km/h nejausite didelio vėjo pasipriešinimo ir jausitės ganėtinai komfortabiliai. Visi trys motociklai gana manevringi vairuojant mieste. Dėl mažesnio svorio ir didesnio vairo pasukimo kampo Suzuki lengviau vairuojamas mieste nei ER-5 ir CB500.
Valdymas ir prietaisų panelė įgavo kosmetinių pakeitimų, patobulintų prietaisų darbas pagerėjo ir pasidarė lengviau stebėti prietaisų parodymus. ER-5 panelė atrodo šiek tiek senamadiškai, bet pakeitimai suteikė daugiau informacijos vairuotojui: atsirado tachometras, pagerėjo greičio ir kilometražo parodymai, atsirado kuro lygio bake daviklis. Visi motociklai turi neblogą ekipuotę: laikiklį už kurio galėtų laikytis keleivis, dviejų lygių sėdynę ir centrinę kojalę. Suzuki ir Kawasaki turi apsaugas ant priekinių šakių lazdų. Stabdžių ir sankabos rankenėlės reguliuojamos tiktai Kawasaki modelyje. Suzuki tiktai stabdžių rankenėlė, o Hondoje nei viena iš jų.
Bandomi motociklai buvo gerokai pavažinėti ir ne blizgūs salono modeliai. Bet jie ganėtinai atsparūs mechaniškai. Varikliai šitų vidutinės kubatūros “naked” baikų yra daugiau nei išbandyti ir yra užsirekomendavę savo patikimumu bei mažu apetitu. (žiūrėkite rezultatus). Suzuki dvicilindris variklis turi žymių pakeitimų: gimęs kaip aštuonių vožtuvų GSX400 aštuonesdešimtųjų metų pradžioje vėliau padidėjęs iki 450cc GS450 modelyje ir galiausiai pasiekė 487cc su keturiais vožtuvais mūsų bandomajame GS500E. . Jis pradėtas gaminti 1989 metais. Šioje versijoje sumontuota nauja išmetimo sistema ir sudėti nauji karbiuratoriai: 34mm (anksčiau 33mm).
MotociklaiHONDA CB500KAWASAKI ER-5SUZUKI GS500E
Priekiniai stabdžiai296mm diskas280mm diskas310mm diskas
Galiniai stabdžiai240mm būgnas160mm būgnas250mm diskas
Priekinis ratas110/80-17”110/70-17”110/70-17”
Galinis ratas130/80-17”130/70-17”130/70-17”
Ilgis2090mm2040mm2080mm
Plotis775mm780mm790mm
Bazė1430mm1430mm1405mm
Degalų bako talpa18l16l20l

Kas liečia CB-500 ji antroji pasiekė rinką prieš aštuonis metus ir turi dviejų cilindrų linijoje skysčiu aušinamą variklį su daugiavožtuvine sistema. Na ir galiausiai ER-5 pristatytas 1997 metais , ekipuotas dviejų cilindrų astuonių vožtuvų taip pat skysčiu aušinamu varikliu. Savo “TWIN DOHC” paveldėjo iš custom LTD 450 vėliau pakėlus kubatūrą iki 499cc Kawasaki EN-500 (vulcan), GPZ-500 ir KLE modeliuose. Iš visų trijų Honda yra pats galingiausias motociklas. Pasiekdamas 58 AG už nugaros paliko tiek Kawasaki su 50 AG tiek Suzuki su 45 AG. Hondos variklis dirba vienodai gerai tiek žemų, tiek vidutinių, tiek aukštų sūkių diapazone. Kitų dviejų motociklų varikliai yra maždaug vienodi visuose darbo režimuose, bet ER-5 skleidžia gal kiek per daug garso ir tam tikruose sūkiuose jaučiama papildoma vibracija. GS-500 taip pat vibruoja sukant akseleratoriaus rankeną, tai yra taip vadinamas “handicap”, ko nėra CB-500 modelyje.
Visi trys motociklai yra nedidelių gabaritų kas leidžia važinėti kažkiek sportiniu stiliumi ir gana smagiai išiminėti posukius. Be didelių skirtumų tarp visų triju motociklų lyderiauja Honda CB-500. Ji labiau sukomplektuota todėl ir brangesnė. Paskui ją seka Kawasaki ER-5. Apibendrinant visi trys motociklai yra praktiski, gerai sukomplektuoti tiek tiems, kas nori važinėti ramiai, tiek tiems kas mėgsta ekstremalų važiavimo stilių, tiek ir tiems, kas nori truputį pasilinsminti iki tam tikro laipsnio važiuojant ant dviejų ratų.
AUTOSTRADOJE dėl spoilerių nebuvimo šie “naked” tipo motociklai yra gana riboti. Jeigu neviršijate 140-150 km/h, šių motociklų vairavimas bus gana konfortabilus. Važiuojant greičiau atsiranda nemalonių vibracijų, kurios jaučiasi ER-5 ir dar labiau GS-500 modelyje. Pastarąjame taip pat jaučiamas vairo drebėjimas važiuojant dideliu greičiu. POSŪKIUOSE galima gauti gerą dozę adrenalino važiuojant sportiniu stiliumi. Žinoma nevertėtų perlenkti lazdos, nes šie motociklai ne tam skirti. Visgi Honda ir Kawasaki yra lengviau valdomi posūkiuose. MIESTE Visi trys motociklai parodo savo funkcionalų charakterį, kuris leidžia be problemų įveikti miesto kamščius. Žemi, lengvi ir turintys žemais sūkiais gerai dirbnčius variklius šie motociklai yra idealūs kasdieniniam naudojimui. VAIRUOTOJAS nepaisant didelių vibracijų GS-500 modelyje jaučiasi patogiai ir tvirtai remiasi į pakojus. Šiame modelyje ir vairuotojas ir keleivis turi daugiau vietos, tad kelionė juo yra patogesnė. ER-5 taip pat yra gana aukšto konforto lygio motociklas, bet turi gal kiek per minkštą balną. CB-500 balnas yra tikra priešingybė – jis ganėtinai kietas, galinė pakaba taip pat per kieta.
MotociklaiHONDA CB500KAWASAKI ER-5SUZUKI GS500E
PagreitisSekundės/metraiSekundės/metraiSekundės/metrai
0-100 km/h4,5/794,4/794,5/82
0-120 km/h6,5/1416,3/1406,6/146
0-140 km/h9,6/2539,2/2459,6/253
0-160 km/h15/48014/44814,1/443
DistancijaSekundės / km/hSekundės / km/hSekundės / km/h
0-200m8/1328/1328,2/131
0-400m13,1/15613/15513,1/156
0-1000m26,1/17225,6/18026/175
Pagreitėjimas km/hSekundės/metraiSekundės/metraiSekundės/metrai
60-803,9/753,5/685,3/110
60-120-10,7/27011/227
60-140-14,7/41416/457
Max greitis km/h (Realus/nurodomas)187/200194/210189/195
Degalų SąnaudosLITRAI/100kmLITRAI/100kmLITRAI/100km
Minimalios4,95,94,6
Vidutinės7,17,26,1
Maksimalios9,610,57,5
Vidutiniškas maksimalus nuotolis pilnu baku253km222km332km

Vertė - Balzebubas
Redagavo - Talkee
Informacija iš žurnalo "MOTOCICLISMO"



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Vampire
2015 Lapkričio 3 14:32

Vairuoju Honda cb 500, labai fainas daiktas, nors su galios apribojimu, bet labai manevringas bei patogus. Man asmeniškai vidutiniškai gaunasi 4.2 - 4.5L/100km. Laisvai galima pravažiuoti 400km pilnu baku, o jei važiuoti tik autostrada manau iki 500km galima nuvaryt, žinoma priklauso nuo vairuotojo. Tikriausiai Suzuki gs 500 dar daugiau pravažiuoti gali pilnu baku. :)

GS5 GS5
2014 Birželio 11 12:33

ant kavasakio nesedejes as, bet vairuoju GS, o mokykloj pravazevima dariau su CB, tai man nepatiko sedesena, perdaug buvau suspaustas tame CB, o GS biski ilgesnis. Seip man GS patinka kad galima toli vaziuot ir nei subine nei nugara nepaskausta. dar is mano puses pliusas, kad naujesni GS, tam tarpe ir mano, yra spoileriuoti (dengti plasmasem).

donat donat
2010 Rugpjūčio 14 00:05

pats turiu suzuki gs500e...Ir tikrai patenkintias esu :) :H

satrebor
2010 Rugpjūčio 2 19:00

joo turiu honda cbf ir patenkitas nerealiai :)

spoks
2009 Liepos 2 00:05

Man labiau honda cbf... turbut, kad pirmas rimtesnis moto bus, arba kawasaki er-5

MADzero MADzero
2009 Gegužės 18 18:14

su GS pasiekiau min. degalu sunaudojimo rekorda 3.5L/100km
cia autobanu nuo degalines iki degalines, su vienu perekuru, 100kmh =)))

PUPA PUPA
2009 Balandžio 25 23:08

Honda :)

Tomash Tomash
2008 Spalio 16 21:42

p.s. del kuro sanaudu tai nzn, mano honda 6 ryja mieste, nors ir navazyneju kaip pencininkas :D

Tomash Tomash
2008 Spalio 16 21:36

to casih. 200 pavyko isspaust is hondos? ir kaip? man tas senis is kurio pirkau irgi sake kad 200 eina, pats tai 5 begiu 180 ejau 6 ijungt taip ir neisdrysau :D kazkoks nestabilumo jausmas atsirado...

Patricia Patricia
2008 Rugpjūčio 28 12:02

Įdomus straipsnis, tik gaila man vis tiek nelabai padeda išsirinkti kurį mocą imti :D

Daranius
2008 Liepos 7 13:28

Dėkui motomanams už informatyvų ir idomų straipsnį :)

casih
2007 Spalio 14 16:46

nzn kaip su greiciais bet su HONDA 200 isspaust iseina :) palei veja ir ilgiau pastenejus ir 205 eina :)

Domsiukas
2007 Birželio 27 18:05

As uz kawasaki :)

geRIMUKAS geRIMUKAS
2006 Lapkričio 10 21:06

jo straipsnis geras tik kad honda su galingiausiu motoru pasirodo gauna kruopu nuo kawasakio ...............o tasai kawasakis rimtai galetu siek tiek maziau gurkscioti mano xj 600 s su 5-6 apsieidavo ir visai patenkinti buvom vienas kitu VAT

beware
2006 Lapkričio 4 20:30

nu jus kaip norit bet honda tai istikruju konkretesnis zveris..... :D

kaminkretys kaminkretys
2006 Rugsėjo 24 01:46

Saunuoliai, informatyvus ir profesionalus striapsnis. Daugiau panasiu darbu. Pagarba.

MOTOAlgiuxx
2006 Liepos 24 18:26

HONDA VALDO (patikekit zinau, pats turiu)

Paulis
2006 Gegužės 11 22:01

Tikrai geras straipsniukas! Turiu jau antra GS500, nes uz tokia nedidele kaina tikrai nieko geriau nera!!

RealBiker
2006 Balandžio 20 00:26

Jau turiu ta ER-5 :) Gavau dokus. Galiu pasakyt, kad patinka vaziuot su juo. Nuo mazu apsuku nevalit(ant aukstesniu begiu), burzgia kaip cioperis koks :) , o nuo vidutiniu vaziuoja visai linksmai - kartais pasidarydavo baisu, pasukus rankena, vejas bando nupust nuo sedynes, net prisilenkus! Neiskarto pastebejau pratekejusi viena galini amortika, bet reiks keist, o jis tai kainuoja :( Siek tiek rudija plienines detales - swingarm'as, radiatoriaus groteles, klaksonas, veidrodeliai. Kitos dalys lygtai atrodo ir veikia normaliai.

samas
2006 Balandžio 10 13:39

ar galetumete patarti ka nors apie SUZUKI GS 500 trukums ir privalumus, nes noreciau toki nusipirkti.ACIUU.

rEGBIz
2006 Balandžio 2 19:28

nju tikraj idomi info bet nesutinku kad taj nera svajoniu motociklas tikraj kurie turi 2-4 metu patirti noretu tureti toki motocikliuka nebent jie jau vazineja su kokiu 600cc-800cc !!

Talkee Talkee
2006 Kovo 11 11:31

RealBiker, pats turiu ER-5, patikėk :) Jis valgo :D

Ledinukas Ledinukas
2006 Kovo 2 23:45

labai geras straipsnis

RealBiker
2006 Kovo 2 23:04

Tikrai geras straipsnis, ir geras tuo, kad tokie motociklai yra labai geri naujokams, kaip aš :) Tačiau apie juos nelabai rašo (tikriausiai, dėl to, kad šie motociklai nenaudoja moderniausių sprendimų ir nėra dėmesio centre) - taigi straipsnis tikrai aktualus.

Off: šiandien važiavau truputį su ER-5 garaže pas pardavėja :) ) Jei rytoj meistras neras nieko rimto - tai turbut bus mano, nes paliko tikrai gerą įspūdį kaip nesunkus nedidelių gabaritų ir turintis pakankamai galios motociklas.

p.s. Tiktai, manau, ER-5 neturėtu tiek daug valgyt. Buvau rades atsiliepimų, kad ėda vidutiniškai 4 su viršum litrų, amerikietiškai - 50-60 mpg.

Motomanas^^
2006 Vasario 17 22:36

Visu pirma noreciau padekoti motomanam nepatingejusiems isversti tokio straipsnelio. Tokie motociklai gal ir nera tokie mylima kaip "britvos" taciau del savo kainos tikrai populiarus lietuvoje..... Ateity noreciau isvysti panasiu straipsniu kur butu lyginami naudoti vadinamieji soft enduro (XT, NX4, KLR, DR)....... :)

neoDeo neoDeo
2006 Sausio 25 12:40

Taip GS oru aušinamas. Kiek laiko aš važinėjau su GS tai nusiskundimai tokie, kad jis labai nestabilus vaziuojant apie 140km/h. O šeip tai jis man labai patiko (y) (+)

DaviD
2006 Sausio 25 10:26

na va-daba puiku ;)
tik klausimelis: ish situ visu motu tik gs oru aushinamas?

Suzis Suzis
2006 Sausio 25 10:05

kagi kagi... Kawasaki is the fastest :D tik vat su kuro sanaudom liudniau pas ji. straipsniukas - liuks (y) (+)

Talkee Talkee
2006 Sausio 24 21:07

Balzebubai, juk ir aš norėjau ispaniškai pramokti :D Man ir taip jau nepatogu, kad priprašiau straipsnelį versti :) O ir klaidos čia tik kelios buvo. Už kurias visą atsakomybę aš prisiėmiau ;)

Balzebubas Balzebubas
2006 Sausio 24 20:12

Stai ka daro nekantrumas ir skubejimas. As gi sakiau kad palauk kol viska isversiu.

Talkee Talkee
2006 Sausio 24 17:53

Na lyg ir viską pataisiau. Ačiū Pastabiesiems. ;) Visgi man dar toli iki ispanų kalbos mokėjimo, tad jei dar ką pastebėsit, praneškit (+)

Yoshimura Yoshimura
2006 Sausio 24 17:49

Viskas normaliai,bet gs500 pats turėjau,tai maniškiui buvo tik 2 cilindrai :D .Šiaip visi šie motociklai atitinkantys kainos ir kokybės santyki.Pats važinėjau su gs ir tikrai nesiskundžiu.Geras straipsnelis (y)

Talkee Talkee
2006 Sausio 24 17:44

Nesklandum iškilo dėl to, kad TALKEE pasistengė palyginimų lentelę iš ispanų kalbos pats išversti.... Tuoj pataisysiu ;) DaviD, pasistengsiu tuoj įdėti ir svorius ;)

DaviD
2006 Sausio 24 11:58

na ishties puikus straipsnis-ypac pradedantiesiems... Dekui ishvertusiems ;)
Tik kodel palyginimu lenteleje prie kiekvieno bent pas mane kompo monitoriaus ekrane mirga uzhrashai : " 4 cilindru" ? Virshuj texte parashyta, kad Suzis oru aushinamas-o lentelej ir veliau-skyschiu... Nieko asmenishko-bet daug nesutapimu kai kur :) + laabai pasigedau sauso svorio-jei turit shitos info-mestelkitt plz...

mune23 mune23
2006 Sausio 24 11:33

Zodziu CB varikli reiktu deti i ER,a ir butu idealus mocas,nes CB kuvalda nereali,toks vaizdas kad is 8 desimtmecio atklydes vaiduoklis.

Sindbaad
2006 Sausio 24 09:20

Tekste paminėta, kad tiek Honda, tiek Suzuki turi dviejų cilindrų variklius, tačiau pirmoje lentelėje nurodyti keturių cilindrų varikliai. Šiaip geras ir įdomus straipsnis, ačiū ;)

Talkee Talkee
2006 Sausio 24 02:02

Na aš tai nesijuokiau. Uždėjau kelias varneles and s raidžių ir įkėliau čia ;)

Balzebubas Balzebubas
2006 Sausio 24 01:32

Kas turetu buti straipsnio autorius tai Talkee. Pamatytu kas nors ta straipsni pirminiame variante kaip as isverciau turbut is juoko numirtu.

Talkee Talkee
2006 Sausio 24 00:31

Ačiū Balzebubai. Daug įdomios info ;) Tikrai nemaniau, kad iš šitų motociklų dragą laimės būtent maniškis :D


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17