Motociklų apžvalga » Honda CB500 vs Kawasaki ER-5 vs Suzuki GS500
Ne veltui del kažko tie motociklai puikiai laikosi rinkoje tiktai nežymiai keisdamiesi kosmetiškai ypač Honda ir Suzuki. Kawasaki pradėtas gaminti sąlyginai neseniai t.y. nuo 1997 metų. Bet nežiūrint į akies nerėžiantį dizainą šie motociklai yra puikiai parduodami. Praktiškai jiems beveik nieko netrūksta, jie yra stabilūs, manevringi ir su savo 50 AG gali būti visai įdomūs važinėjant mieste.
KAWASAKI ER-5 yra truputį modifikuotas ypač iš estetinės pusės tam, kad įgautu savo vyresniųjų brolių stilių. Modernios išvaizdos gana triukšmingas variklis perduoda varomąją jėgą į galinį ratą grandine, yra aušinamas skysčiu. Rėmo konstrukcija išliko nepakitusi ir beveik sutampa su konkurentų rėmais. Deja ER-5 aprūpintas ir atgyvena laikomomis detalėmis pvz. galiniais būgniniais stabdžiais.
SUZUKI GS-500 Veteranė. Lengvai modifikuotas, bet pakeistos tik kelios išorinės detalės. Rėmas – dvigubas, pagamintas iš kampuoči. Jame įmontuotas dviejų cilindrų oru aušinamas variklis yra praktiškai toks pats koks ir buvo išskyrus naujus didesnio diametro karbiuratorius. Stabdžiai ir pakaba, kaip ir dauguma kitų detalių yra tokios pačios kaip senajame modelyje. Didelis kuro bakas ir pasikeitusi vairuotojo sėdesena leidžia be didelių problemų išvykti į nedideles turistines keliones.
HONDA CB-500 Yra geriausia šio trejetuko narė žiurint tik į techninę pusę.Be abejo ji yra pati galingiausia. Skysčiu aušinamas dviejų cilindrų, keturių vožtuvų variklis yra modernus ir galingas Jo darbui priekaištų negalėtų pasakyti nė vienas specialistas. Klasikinės formos geležies vamzdinis rėmas išskiria Hondą iš šių motociklų. Kiekviena detalė yra kruopščiai parinkta, tad šis motociklas yra brangiausias šio trejeto narys. Mėgstantiems keliauti siūloma versija su priekiniu spoileriu.
Motociklai | HONDA CB500 | KAWASAKI ER-5 | SUZUKI GS500E |
---|---|---|---|
Variklis | 2 cilindrų, skysčiu aušinamas, 8 vožtuvai | 2 cilindrų, skysčiu aušinamas, 8 vožtuvai | 2 cilindrų, oru aušinamas, 4 vožtuvai | Stūmoklis | 73x59.6mm | 74x58mm | 74x56,6mm | Darbinis tūris | 499cc | 498cc | 487cc | Suspaudimo laipsnis | 10,5:1 | 9,8:1 | 9,0:1 | Maksimali galia | 58AG@9500rpm | 50AG@9000rpm | 45AG@9260rpm | Sukimo momentas | 4,7kgm@8000rpm | 4,6kgm@7200rpm | 4,9kgm@6760rpm | Starteris | Elektrinis | Elektrinis | Elektrinis | Pavarų dėžė | 6 laipsnių | 6 laipsnių | 6 laipsnių | Perdavimas | Grandinė | Grandinė | Grandinė | Sauso Svoris | 172kg | 174kg | 171kg |
Valdymas ir prietaisų panelė įgavo kosmetinių pakeitimų, patobulintų prietaisų darbas pagerėjo ir pasidarė lengviau stebėti prietaisų parodymus. ER-5 panelė atrodo šiek tiek senamadiškai, bet pakeitimai suteikė daugiau informacijos vairuotojui: atsirado tachometras, pagerėjo greičio ir kilometražo parodymai, atsirado kuro lygio bake daviklis. Visi motociklai turi neblogą ekipuotę: laikiklį už kurio galėtų laikytis keleivis, dviejų lygių sėdynę ir centrinę kojalę. Suzuki ir Kawasaki turi apsaugas ant priekinių šakių lazdų. Stabdžių ir sankabos rankenėlės reguliuojamos tiktai Kawasaki modelyje. Suzuki tiktai stabdžių rankenėlė, o Hondoje nei viena iš jų.
Motociklai | HONDA CB500 | KAWASAKI ER-5 | SUZUKI GS500E | Priekiniai stabdžiai | 296mm diskas | 280mm diskas | 310mm diskas | Galiniai stabdžiai | 240mm būgnas | 160mm būgnas | 250mm diskas | Priekinis ratas | 110/80-17” | 110/70-17” | 110/70-17” | Galinis ratas | 130/80-17” | 130/70-17” | 130/70-17” | Ilgis | 2090mm | 2040mm | 2080mm | Plotis | 775mm | 780mm | 790mm | Bazė | 1430mm | 1430mm | 1405mm | Degalų bako talpa | 18l | 16l | 20l |
---|
Kas liečia CB-500 ji antroji pasiekė rinką prieš aštuonis metus ir turi dviejų cilindrų linijoje skysčiu aušinamą variklį su daugiavožtuvine sistema. Na ir galiausiai ER-5 pristatytas 1997 metais , ekipuotas dviejų cilindrų astuonių vožtuvų taip pat skysčiu aušinamu varikliu. Savo “TWIN DOHC” paveldėjo iš custom LTD 450 vėliau pakėlus kubatūrą iki 499cc Kawasaki EN-500 (vulcan), GPZ-500 ir KLE modeliuose. Iš visų trijų Honda yra pats galingiausias motociklas. Pasiekdamas 58 AG už nugaros paliko tiek Kawasaki su 50 AG tiek Suzuki su 45 AG. Hondos variklis dirba vienodai gerai tiek žemų, tiek vidutinių, tiek aukštų sūkių diapazone. Kitų dviejų motociklų varikliai yra maždaug vienodi visuose darbo režimuose, bet ER-5 skleidžia gal kiek per daug garso ir tam tikruose sūkiuose jaučiama papildoma vibracija. GS-500 taip pat vibruoja sukant akseleratoriaus rankeną, tai yra taip vadinamas “handicap”, ko nėra CB-500 modelyje.
AUTOSTRADOJE dėl spoilerių nebuvimo šie “naked” tipo motociklai yra gana riboti. Jeigu neviršijate 140-150 km/h, šių motociklų vairavimas bus gana konfortabilus. Važiuojant greičiau atsiranda nemalonių vibracijų, kurios jaučiasi ER-5 ir dar labiau GS-500 modelyje. Pastarąjame taip pat jaučiamas vairo drebėjimas važiuojant dideliu greičiu. POSŪKIUOSE galima gauti gerą dozę adrenalino važiuojant sportiniu stiliumi. Žinoma nevertėtų perlenkti lazdos, nes šie motociklai ne tam skirti. Visgi Honda ir Kawasaki yra lengviau valdomi posūkiuose. MIESTE Visi trys motociklai parodo savo funkcionalų charakterį, kuris leidžia be problemų įveikti miesto kamščius. Žemi, lengvi ir turintys žemais sūkiais gerai dirbnčius variklius šie motociklai yra idealūs kasdieniniam naudojimui. VAIRUOTOJAS nepaisant didelių vibracijų GS-500 modelyje jaučiasi patogiai ir tvirtai remiasi į pakojus. Šiame modelyje ir vairuotojas ir keleivis turi daugiau vietos, tad kelionė juo yra patogesnė. ER-5 taip pat yra gana aukšto konforto lygio motociklas, bet turi gal kiek per minkštą balną. CB-500 balnas yra tikra priešingybė – jis ganėtinai kietas, galinė pakaba taip pat per kieta.
Motociklai | HONDA CB500 | KAWASAKI ER-5 | SUZUKI GS500E | Pagreitis | Sekundės/metrai | Sekundės/metrai | Sekundės/metrai | 0-100 km/h | 4,5/79 | 4,4/79 | 4,5/82 | 0-120 km/h | 6,5/141 | 6,3/140 | 6,6/146 | 0-140 km/h | 9,6/253 | 9,2/245 | 9,6/253 | 0-160 km/h | 15/480 | 14/448 | 14,1/443 | Distancija | Sekundės / km/h | Sekundės / km/h | Sekundės / km/h | 0-200m | 8/132 | 8/132 | 8,2/131 | 0-400m | 13,1/156 | 13/155 | 13,1/156 | 0-1000m | 26,1/172 | 25,6/180 | 26/175 | Pagreitėjimas km/h | Sekundės/metrai | Sekundės/metrai | Sekundės/metrai | 60-80 | 3,9/75 | 3,5/68 | 5,3/110 | 60-120 | - | 10,7/270 | 11/227 | 60-140 | - | 14,7/414 | 16/457 | Max greitis km/h (Realus/nurodomas) | 187/200 | 194/210 | 189/195 | Degalų Sąnaudos | LITRAI/100km | LITRAI/100km | LITRAI/100km | Minimalios | 4,9 | 5,9 | 4,6 | Vidutinės | 7,1 | 7,2 | 6,1 | Maksimalios | 9,6 | 10,5 | 7,5 | Vidutiniškas maksimalus nuotolis pilnu baku | 253km | 222km | 332km |
---|
Vertė - Balzebubas
Redagavo - Talkee
Informacija iš žurnalo "MOTOCICLISMO"
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Vampire
2015 Lapkričio 3 14:32 |
Vairuoju Honda cb 500, labai fainas daiktas, nors su galios apribojimu, bet labai manevringas bei patogus. Man asmeniškai vidutiniškai gaunasi 4.2 - 4.5L/100km. Laisvai galima pravažiuoti 400km pilnu baku, o jei važiuoti tik autostrada manau iki 500km galima nuvaryt, žinoma priklauso nuo vairuotojo. Tikriausiai Suzuki gs 500 dar daugiau pravažiuoti gali pilnu baku. |
GS5
2014 Birželio 11 12:33 |
ant kavasakio nesedejes as, bet vairuoju GS, o mokykloj pravazevima dariau su CB, tai man nepatiko sedesena, perdaug buvau suspaustas tame CB, o GS biski ilgesnis. Seip man GS patinka kad galima toli vaziuot ir nei subine nei nugara nepaskausta. dar is mano puses pliusas, kad naujesni GS, tam tarpe ir mano, yra spoileriuoti (dengti plasmasem). |
donat
2010 Rugpjūčio 14 00:05 |
pats turiu suzuki gs500e...Ir tikrai patenkintias esu |
satrebor
2010 Rugpjūčio 2 19:00 |
joo turiu honda cbf ir patenkitas nerealiai |
spoks
2009 Liepos 2 00:05 |
Man labiau honda cbf... turbut, kad pirmas rimtesnis moto bus, arba kawasaki er-5 |
MADzero
2009 Gegužės 18 18:14 |
su GS pasiekiau min. degalu sunaudojimo rekorda 3.5L/100km |
PUPA
2009 Balandžio 25 23:08 |
Honda |
Tomash
2008 Spalio 16 21:42 |
p.s. del kuro sanaudu tai nzn, mano honda 6 ryja mieste, nors ir navazyneju kaip pencininkas |
Tomash
2008 Spalio 16 21:36 |
to casih. 200 pavyko isspaust is hondos? ir kaip? man tas senis is kurio pirkau irgi sake kad 200 eina, pats tai 5 begiu 180 ejau 6 ijungt taip ir neisdrysau kazkoks nestabilumo jausmas atsirado... |
Patricia
2008 Rugpjūčio 28 12:02 |
Įdomus straipsnis, tik gaila man vis tiek nelabai padeda išsirinkti kurį mocą imti |
Daranius
2008 Liepos 7 13:28 |
Dėkui motomanams už informatyvų ir idomų straipsnį |
casih
2007 Spalio 14 16:46 |
nzn kaip su greiciais bet su HONDA 200 isspaust iseina palei veja ir ilgiau pastenejus ir 205 eina |
Domsiukas
2007 Birželio 27 18:05 |
As uz kawasaki |
geRIMUKAS
2006 Lapkričio 10 21:06 |
jo straipsnis geras tik kad honda su galingiausiu motoru pasirodo gauna kruopu nuo kawasakio ...............o tasai kawasakis rimtai galetu siek tiek maziau gurkscioti mano xj 600 s su 5-6 apsieidavo ir visai patenkinti buvom vienas kitu VAT |
beware
2006 Lapkričio 4 20:30 |
nu jus kaip norit bet honda tai istikruju konkretesnis zveris..... |
kaminkretys
2006 Rugsėjo 24 01:46 |
Saunuoliai, informatyvus ir profesionalus striapsnis. Daugiau panasiu darbu. Pagarba. |
MOTOAlgiuxx
2006 Liepos 24 18:26 |
HONDA VALDO (patikekit zinau, pats turiu) |
Paulis
2006 Gegužės 11 22:01 |
Tikrai geras straipsniukas! Turiu jau antra GS500, nes uz tokia nedidele kaina tikrai nieko geriau nera!! |
RealBiker
2006 Balandžio 20 00:26 |
Jau turiu ta ER-5 Gavau dokus. Galiu pasakyt, kad patinka vaziuot su juo. Nuo mazu apsuku nevalit(ant aukstesniu begiu), burzgia kaip cioperis koks , o nuo vidutiniu vaziuoja visai linksmai - kartais pasidarydavo baisu, pasukus rankena, vejas bando nupust nuo sedynes, net prisilenkus! Neiskarto pastebejau pratekejusi viena galini amortika, bet reiks keist, o jis tai kainuoja Siek tiek rudija plienines detales - swingarm'as, radiatoriaus groteles, klaksonas, veidrodeliai. Kitos dalys lygtai atrodo ir veikia normaliai. |
samas
2006 Balandžio 10 13:39 |
ar galetumete patarti ka nors apie SUZUKI GS 500 trukums ir privalumus, nes noreciau toki nusipirkti.ACIUU. |
rEGBIz
2006 Balandžio 2 19:28 |
nju tikraj idomi info bet nesutinku kad taj nera svajoniu motociklas tikraj kurie turi 2-4 metu patirti noretu tureti toki motocikliuka nebent jie jau vazineja su kokiu 600cc-800cc !! |
Talkee
2006 Kovo 11 11:31 |
RealBiker, pats turiu ER-5, patikėk Jis valgo |
Ledinukas
2006 Kovo 2 23:45 |
labai geras straipsnis |
RealBiker
2006 Kovo 2 23:04 |
Tikrai geras straipsnis, ir geras tuo, kad tokie motociklai yra labai geri naujokams, kaip aš Tačiau apie juos nelabai rašo (tikriausiai, dėl to, kad šie motociklai nenaudoja moderniausių sprendimų ir nėra dėmesio centre) - taigi straipsnis tikrai aktualus. |
Motomanas^^
2006 Vasario 17 22:36 |
Visu pirma noreciau padekoti motomanam nepatingejusiems isversti tokio straipsnelio. Tokie motociklai gal ir nera tokie mylima kaip "britvos" taciau del savo kainos tikrai populiarus lietuvoje..... Ateity noreciau isvysti panasiu straipsniu kur butu lyginami naudoti vadinamieji soft enduro (XT, NX4, KLR, DR)....... |
neoDeo
2006 Sausio 25 12:40 |
Taip GS oru aušinamas. Kiek laiko aš važinėjau su GS tai nusiskundimai tokie, kad jis labai nestabilus vaziuojant apie 140km/h. O šeip tai jis man labai patiko |
DaviD
2006 Sausio 25 10:26 |
na va-daba puiku |
Suzis
2006 Sausio 25 10:05 |
kagi kagi... Kawasaki is the fastest tik vat su kuro sanaudom liudniau pas ji. straipsniukas - liuks |
Talkee
2006 Sausio 24 21:07 |
Balzebubai, juk ir aš norėjau ispaniškai pramokti Man ir taip jau nepatogu, kad priprašiau straipsnelį versti O ir klaidos čia tik kelios buvo. Už kurias visą atsakomybę aš prisiėmiau |
Balzebubas
2006 Sausio 24 20:12 |
Stai ka daro nekantrumas ir skubejimas. As gi sakiau kad palauk kol viska isversiu. |
Talkee
2006 Sausio 24 17:53 |
Na lyg ir viską pataisiau. Ačiū Pastabiesiems. Visgi man dar toli iki ispanų kalbos mokėjimo, tad jei dar ką pastebėsit, praneškit |
Yoshimura
2006 Sausio 24 17:49 |
Viskas normaliai,bet gs500 pats turėjau,tai maniškiui buvo tik 2 cilindrai .Šiaip visi šie motociklai atitinkantys kainos ir kokybės santyki.Pats važinėjau su gs ir tikrai nesiskundžiu.Geras straipsnelis |
Talkee
2006 Sausio 24 17:44 |
Nesklandum iškilo dėl to, kad TALKEE pasistengė palyginimų lentelę iš ispanų kalbos pats išversti.... Tuoj pataisysiu DaviD, pasistengsiu tuoj įdėti ir svorius |
DaviD
2006 Sausio 24 11:58 |
na ishties puikus straipsnis-ypac pradedantiesiems... Dekui ishvertusiems |
mune23
2006 Sausio 24 11:33 |
Zodziu CB varikli reiktu deti i ER,a ir butu idealus mocas,nes CB kuvalda nereali,toks vaizdas kad is 8 desimtmecio atklydes vaiduoklis. |
Sindbaad
2006 Sausio 24 09:20 |
Tekste paminėta, kad tiek Honda, tiek Suzuki turi dviejų cilindrų variklius, tačiau pirmoje lentelėje nurodyti keturių cilindrų varikliai. Šiaip geras ir įdomus straipsnis, ačiū |
Talkee
2006 Sausio 24 02:02 |
Na aš tai nesijuokiau. Uždėjau kelias varneles and s raidžių ir įkėliau čia |
Balzebubas
2006 Sausio 24 01:32 |
Kas turetu buti straipsnio autorius tai Talkee. Pamatytu kas nors ta straipsni pirminiame variante kaip as isverciau turbut is juoko numirtu. |
Talkee
2006 Sausio 24 00:31 |
Ačiū Balzebubai. Daug įdomios info Tikrai nemaniau, kad iš šitų motociklų dragą laimės būtent maniškis |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |