Motociklų apžvalga » Buell XBRR

| 2006-01-24 | 4 koment.
Pasirodžius Harley-Davidson Destroyer drago motociklui, Buell ruošiasi įgyvendinti savo tik lenktynėms skirtą programą pristatydama naująjį XBRR.
“XBRR sujungia pažengusią Buell’io pakabos technologiją ir Harley_Davidson oru aušinamą V-Twin galios platformą sukurtą lentyn4ms ir pripažintą tikrų lenktynininkų” – teigia Buell motociklų kompanijos Pirmininkas ir Tehnikos direktorius – Erikas Buellis. Ribotas pasirodysiančių XBRR modelių kiekis žymi grįžimą į sportininkams skirtų motociklų gaminimo pasaulį. RR yra apibūdinamas kaip dvasinis pirmojo Buell motociklo (išleisto dar ankstyvais 1983 [RW750]) paveldas.



 

Šis 2007 XBRR nėra XBRR kopija. Tai radikaliai pakeistas lenktyninis motociklas. 1339cc V-Twin malūnas aprūpintas padidėjusiu stūmokliu: nuo 88.9mm iki 103.6mm ir drąstiškai sumąžinta jo eiga: nuo 96.8mm iki 79.4mm.
Naujoji oro padavimo (Ram-Air) sistema stumdo naujas 62mm sklendes palyginus su senosiomis 49mm… Suspaudimo laipsnis šoktelėjo nuo 10.0:1 iki 12.5:1 tad jūsų benzino išlaidos nepadidės labai ženkliai. Lenktyninė išmetimo sistema sumažino motociklo svorį ir padidino jo galią.
Rezultatas – 150 neramių kumelių varikliui įsisukus iki 8000 sūkių per minutę. Kurie sulyginami su 130 “ponių” vien tik galiniam ratui. Sukimo momentas šoktelėjo 135.43 Nm ties 6500 sūkių per minutę riba. Perduodama apie 115.11 Nm vien tik galiniam ratui. Palyginimui testuotas XB12R parodė galįs išspausti tik 92 žirgelius esant 6700aps/pm galiniam ratui ir tik 100Nm esant 6000 aps/pm.
XBRR pakaba sumažina gatvės motociklo XB dizainą su benzinu-rėme ir tepalu švytuoklėje. Įprastas diržas buvo pakeistas grandine didesnei jėgai ir lengvesniam pavarų keitimui. RR'o ratų bazė gali būti reguliuojama ir kinta nuo 1,32m iki 1,37m. palyginus su gatvės motociklo fiksuota 1,33m baze. Posvyrio kampas išlieka toks pats – t.y. 21.0 laipsnis, tuo tarpu pėdsakas nežymiai padidėjo nuo 83mm iki 86mm.
XBRR apdengtas unikaliais, ir vėjo tunelyje išbandytais anglies pluošto aptakais, kurie leidžia šiam modeliui būti pirmuoju, po ilgos pertraukos, visiškai aptaikais aprūpintu Buell modeliu. (1988-1989 RR1200 buvo aprūpintas visais spoileriais). Naujojo RR pakaba pakeičia “Shova” komponentus visiškai reguliuojamais Ohlins komponentais: 43mm priekinėmis šakėmis ir mažą rezervą turinčiu galiniu amortizatoriumi. Ratai taip pat sulaukė tikrų lenktyninių papildų: Jie aprūpinti šešių stipinų magnio lydinio ratlankiais sveriančiais net 33% mažiau, nei standartiniai XB’s aliuminio lydinio ralankiai. Panelė buvo perkelta šiek tiek žemiau ir jau dabar turi patogesnį tachometrą bei tepalo lygio indikatorių.


Buell XB gatvės motociklai unikalūs tuo, kad naudoja tik vieną diską priekinio rato stabdymui. 375mm diametro diskas yra labai efektyvus stabdant šį monstriuką. RR naudoja gamyklinį priekinį rotorių, aprūpintą naujaisiais aštuniais NSA2 (Nulinės sukamosi apkrovos) priekyje įmontuotais stumokliukų suportais, kurie pakeičia šešis stumokliuku suportus.
Žadama pagaminti tik 50 XBRR modelių už numatomą 30995$ (už vienetą) kainą. Trumpa gamyba turėtų būti pradėta vasario pabaigoje ir baigtis Balandį.
Trumpai apie motociklą:
Kaina 30995$
MATMENYS
Ilgis 1,94 m
Plotis 0,72m
Posvyris 21 laipsnis
Ratų bazė 1,32m -1,37m
Švytuoklės ilgis 0,48m
Sėdynės aukštis 0,78m
Pakojų aukštis 0,40m

Rankenų aukštis0,84m
Kuro bako talpa 14l
Tepalo talpa 4,5l
Sauso svoris 163kg
VARIKLIS
Konfiguracija 45 laipsnių; V-Twin, 4 taktis
Darbinis tūris 1340cc
Aušinimo tipas Suspaustu oru, tepalu
Suspaudimo laipsnis 12,5:1
Vožtuvų sk. cilindrui 2
Stūmoklis ir eiga 103.6x79.4mm
Maksimali galia 150AG@ 8000 rpm
Maksimalus sukimo momentas 135Nm@ 6500 rpm
RedLine8500 rpm
Vožtuvų posvyris 20 laipsnių padavimas, 25 laipsniai išmetimas
Degimo Kameros tūris 58cc
Išmetimo sistema WAVE-analizuojančioji ir 105dB AMA taisykles atitinkančioji
Užvedimo sistemaElektroninis starteris
TepimasŠlapias

PAVARA
Pavarų dėžė Gorilla, 5 laipsnių, trumpų diapazonų.
Sankaba Šlapia, multidiskė
Sankabos diskų kiekis 15
Grandinė Trisluoksnė
Teoriniai greičiai ties redline šiomis pavaromis
5-ta 245 km/h
4-ta 210 km/h
3-ia 179 km/h
2-a 144 km/h
1-a 114 km/h

Priekiniai stabdžiai 375mm diskas
Galiniai stabdžiai220mm diskas
Priekinės šakėsOhlins apverstos
Galinė pakabaOhlins vienas amortizatorius
RATAI IR PADANGOS
Priekinis ratas 17” Magnio Lydinio
Galinis ratas17” Magnio Lydinio
Priekinė padanga 120/70R-17
Galinė padanga 190/55R-17
Straipsnio Autorius: Talkee



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Eolas
2008 Gruodžio 19 19:24

Paziurejus i pirma foto atrodo, kaip kokia mini britva. :V

Talkee Talkee
2006 Sausio 25 17:33

Man tai jis mielas. Toks nedidelis ir kaip vaikiškas žaisliukas atrodo, toks lygutėlis. Tik va nei lempų nėr :D Nei posukių...Svarbu bumbulai ant šonų vietoj apsaugų yra :) Ne veltui tik lenktynėms skirtas ;)

mindazzz mindazzz
2006 Sausio 25 13:11

Man 135 N*m įspūdingiau atrodo :)

Suzis Suzis
2006 Sausio 25 10:13

baisuoklis... 1340cc ir 150AG? :V ne mazokoka?


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17