Motociklų apžvalga » Yamaha BT1100 Bulldog



Patogi ir ergonomiška sėdėsena leidžia linksmai su juo važiuoti pilnai išnaudojant kaupiną galimybiu kibirėlį. Vairas taip pat šiek tiek stebina savo neįprasta forma, kuri tikrai nėra būdinga tokio stiliaus motociklams.
Manevravimo galimybės ir stabilumas lėtuose posūkiuose suteikia galimybę įsitikinti tokio vairo privalumais. Plieninis vamzdinis rėmas taip pat nepasižymi įprasta forma, bet leidžia patogiai įdėti ir išimti variklį be didesnių pastangų. Galbūt to ir neįvertins turtingieji ar paprastesnieji motociklininkai, bet mėgstantys pasikrapštyti žmonės, tuo tikrai apsidžiaugs. Galinė aliuminio lydinio pakaba amortizuojama mono tipo amortizatoriumi ir gali judėti 113mm amplitude. Priekinė šakė teleskopinė - 43 mm lazdų diametro, turi 130 mm judėjimo amplitudę rato atžvilgiu ir pasižymi puikiu darbu.


[Pliusai]
Lengvai vaildomas; Stabilus; Išvaizda; Geri variklio techniniai duomenys;
[Minusai]
Trumpas pirmas bėgis; Nemėgsta aukštų apsukų;
TECHNINIAI DUOMENYS
Variklio tipas - 4T dviejų cilindrų. V - 75 Laipsnių
Darbinis tūris - 1063c.c.
Paskirstimas – 2 vožtuvai cilindrui
Suspaudimo laipsnis - 8,3:1
Maksimali galia 65AG @5500rpm
Sukimo Momentas 89Nm @4500rpm
Maitinimas - 2 karbiuratoriai 37mm
Degimas – TCI (elektroninis)
Užvedimas - elektrinis starteris
Sankaba - Daugiadiskė šlapia
Greičių dėžė - 5 bėgių
Perdavimas - kardanu
Rėmas - Dvigubas plieninių vamzdžių
Priekinė pakaba - teleskopinė 43mm šakė
Galinė pakaba - Mono amortizatorius
Priekinė padanga - 120/70-ZR17
Galinė padanga - 170/60-ZR17
Sauso svoris - 229,5kg
Kuro bako talpa - 20l
Sėdynės aukštis - 812mm
Bazė - 1530mm
Įsibėgėjimas:
0-100 metrų - 5,5s 104km/h
0-200metrų - 8,7s 129km/h
0-400metrų - 14s 150km/h
0-1000metrų - 26,9s 170km/h;
0-100km/h - 5,4s 94m
Reali maksimali galia - 60AG @5500rpm
Realus maksimalus sukimo momentas 85Nm @2500rpm;
Informacija iš žurnalo “Super Moto”
Vertė - Balzebubas
Redagavo - Talkee
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
niurka
2008 Lapkričio 27 20:09 |
laaabai patogi sedyne |
Authentic
2006 Birželio 12 20:42 |
Teko matyt toki aparata, tikrai atrodo įspudingai. |
![]() 2006 Sausio 30 07:46 |
1/4 mylios per 14s, kaip tokiam aparatui, tai daugoka |
H lileikis
2006 Sausio 29 23:39 |
l savotiskas mocas street su ciopo varikliu +sunkus |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |