Remontas » Karbiuratorių sinchronizavimas - Pigiai ir kokybiškai

| 2004-09-05 | 52 koment.
Kadangi neseniai atlikau ši reikalą pigiai ir žinodamas, kokios yra kainos, negaliu nepasidalinti šia informacija. Sinchronizavimą atlikau savo arbatinukui (Suzuki GSX 750 F), bet šis metodas tiktu bet kokiam motociklui su karbiuratoriais ir galimybe prijungti monometrą.

 

1. Jums reikia monometro. Kadangi jį pirkti yra tikrai nepigu, pasiūlysiu pigesnį varianta, kuris man atsiėjo 3 LT. Nuvažiuojate į kokius nors „Senukus“ ir nusiperkate 5 metrus plonos permatomos žarneles (čia tie 3 LT man ir išėjo). Darysim prietaisą, panašu į gyvsidabrinį monometrą, bet naudosime ne gyvsidabrį, o tepalą. Kadangi tepalo tankumas yra gerokai mažesnis negu gyvsidabrio, todėl mums reikės ilgesnio matuoklio (tam ir reikia 5 m šlangelės). Sulenkite turimą šlangelę per pusę (reik padaryt U formos) ir pritvirtinkite prie kokio paviršiaus (aš šiam reikalui panaudojau maždaug >1m ilgio parketlentę). Palikite pakankamus šlangelės galus, kad galėtumėte prijungti prie karbiuratorius (pas mane galai gavos ~1.5m). Dabar reikia įpilti i šlangelę tepalą (aš supyliau 10w40). Tepalo reikia tiek, kad būtų maždaug per pusę matuoklio (pas mane matuoklis tai ta lentele, prie kurios pritvirtinau U formos šlangutę). Tepalui reikia daug laiko kol jis nusėda (išeina visi burbuliukai lauk). Kai tepalas nusės U formos šlangelės apačioje, pasižymėkite jo lygi (pasidarykite nulinę atžyma, jos paskui reikės sinchronizuojant. Taigi pasidarę matuoklį turėtumėte gauti kažką panašaus į aparatą nuotraukoje).

Šis matuoklis yra jautresnis negu gyvsidabrinis, nes jo tankumas yra mažesnis, ir jo poslinkis bus didesnis (maždaug 16 kartu jautresnis), taigi jūs galėsite nureguliuoti savo karbiuratorių dar geriau negu su gyvsidabriniu matuokliu. Taip pat, jeigu ką nors padarysite ne taip, tai įtrauktas į varikli bus tepalas, o ne gyvsidabris, ir žalos daug nebus.

2. Jums reikia pasidaryti laikiną benzino baką (atsiminkit - benzinas gerai dega, tai geriau jis niekur nevarvėtų). Benzino baką manau pasidarysite patys iš bet kokios talpos, kurios nesuėda benzinas.

Taigi pirmiausia reikia motociklo varikli pašildyti. Tai galima padaryti prieš sinchronizuojant kažkiek pavažinėjus. Taip pat, kad varikis neperkaistų (kadangi motociklas stovės vietoje kai sinchronizuosite) pasiimkite kokį nors ventiliatorių, kad pustų veją.

Susiraskite kur nors kokios yra sinchronizavimo apsukos jūsų motociklui (GSX 750 F tai 1750 rpm) ir jas nureguliuokite (aš tai padariau su „idle speed“ reguliatoriumi. Tai toks varžtelis, matomas kairėje pusėje maždaug po bako kraneliu).

Nuimkite baką ir prijunkite laikiną benzino bakelį (nes jums reikia prieiti prie karbiuratorių). Nepamirškite užkimšti vakuumo šlangelės, einančios i bako kranelį. Patikrinkite, ar jūsų laikinas bakas gerai veikia (užveskite motociklą ir pažiūrėkite, ar jis veikia 1750 apsisukimų diapazone).
Karbiuratorių sinchronizavimas tai yra jų sureguliavimas, kad jie visi atsidarytu vienu metu. Matuoklis parodys slėgių skirtumą tarp karbiuratorių vakuumo. Tas skirtumas atsiranda dėl to, kad vienas karbiuratorius būna atsidaręs daugiau, o kitas - mažiau. Ant prietaiso svarbu yra tik tai, kad tepalo lygis šlangelėje būtų vienodas. Kadangi šlangelė yra U formos, tai vienoje pusėje tepalo lygis gali būti aukštesnis, o kitoje žemesnis, arba atvirkščiai (jei lygu tai jums reguliuoti karbiuratorių nereikia). Sinchronizuoti reikia po vožtuvų reguliavimo.
Karbiuratorius reikės sinchronizuoti tokia tvarka 3-4, 1-2 o paskui abi poras. Tam reikalui yra trys varžtai. Tarp 3-4 karbiuratoriaus, 1-2 ir tarp 2-3 (reikės plono ir ilgo atsuktuvo). Susiraskite tuos varžtelius ir juos įsidėmėkite (nusivalykite jei reikia).
Prijunkite du laisvus šlangelės galus prie specialiai tam skirtų karbiuratoriaus vietų (pas GSX 750 F tai yra atsikišimai ant karbiuratoriaus viršaus, uždengti guminiais antgaliais ir jie yra plastmasiniai, taigi nenulaužkite jų. Taip pat guminius antgalius nuimkite tik nuo tų karbiuratorių, kuriuos sinchronizuosite, kad nebūtų vakuumo nutekėjimo).
Pirmiausia prijunkite 3-4 karbiuratorius. Pasiruoškite užvesti variklį. Taip pat pasiruoškite išjungti, jei karbiuratoriai pradės traukti i save tepalą. Įjunkite varikli ir truputį palaukite. Jei karbiuratoriai yra nesusinchronizuoti, tai tepalo lygis matuoklyje pasikeis. Reguliuojant (sukinėjant sinchronizacijos varžtelį) tepalo lygis kis. Jums reikia padaryti, kad tepalo lygis būtų vienodas. Pasukę varžteli truputį palaukite, kol matuoklyje tepalo lygis nusistovės. Kai lygis jau bus vienodas galite variklį išjungti. Tada sinchronizuokite 1-2 karbiuratorius (nepamirškite užkimšti 3-4 karbiuratorių vakuumo). Kai susinchronizuosite abi poras tada sinchronizuokite poras tarpusavyje (prijunkite prie 2 ir 3 karbiuratorių). Kai baigsite sinchronizuoti, nureguliuokite laisvas apsukas (pas GSX 750 F ~1200 rpm). Patikrinkite, kaip dirba variklis (turėtų dirbti lygiau). Jei susinchronizuoti neišeina, tai rodo, kad gali būti didesnes problemos (kompresija nevienoda, vožtuvai išsiderinę ir pan.).

Atjunkite laikiną baką ir viską sudėkite taip, kaip buvo (nepamirškite visų vakumų užkimšti kaip buvo).

Dabar motociklo variklis turėtų dirbti lygiau ir greičiau reaguoti i gazą.

P.S. Jei jūs susisprogdinsit arba sudegsit besinchronizuodami, tai aš tikrai neatsakau. Atlikite tai tik jei supratote kas tai yra tas sinchronizavimas.

Visa tai aš atlikau pats savo motociklui ir nesudegiau ir nieko nesugadinau, reiškias metodas yra patikrintas ir veikia (variklis iš tikro veikia lygiau ir traukimas yra daugiau linijinis).

Taip pat si metodą pritaikiau perskaitęs apie tai

http://www.powerchutes.com/manometer.asp

http://www.airheads.org/index.php?Technical%20Tips+%244%20Carburetor%20Synchronizer


Straipsnio autorius: Sector



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
rasmas
2014 Birželio 3 09:51

sveiki,
gal zinote kam sitos slangutes, pas mane nera ir nebuvo ju :) ) prasiplauti karbiuratoriu sumasciau, ir itartinai pasirode sios angos, o pagooglines radau, kad cia kazkokios slangutes yra. gal kondencatui ar pan jos ?
http://i154.photobucket.com/albums/s253/rasm_ost/carb_overhaul1_zps7b7e5213.jpg

KOsMaR
2013 Spalio 1 16:27

kame saknys gali but viska padariau kaip reikiant,bet uzmovus slangutes ant vakumo sutraukia benzina i karburatoriaus vidu,kadaryt,kad taip nebutu? :)

WooDooMan WooDooMan
2012 Kovo 9 19:34

Turetu tureti, nes tokiu atveju vienoje slangos puseje bus daugiau duju (lasivos vietos shlangoje) del to vakuuminis praretejimas irgi skirsis. Negaliu pasakyti ar itaka bus didele, bet tikrai bus.

Wing Wing
2012 Vasario 11 13:12

Man iškilo toks klausimas dėl šito "tepalinio" sinchronizavimo įrankio. Ar turės įtakos idealiai tepalo padėčiai šitame matuoklyje , jei abu šlangutės galai kažkiek skirsis ilgiu ? Ta prasme perlenkus šlangą per pusę, galai bus nevienodo ilgio.

markoo
2011 Gruodžio 31 14:36

ir man reik pabandyt...

greitis 13 greitis 13
2011 Rugsėjo 18 22:25

Puikiai viskas išdėstyta - susireguliavau, na tik vietoje tepalo į šlangutę pripyliau benzino, labai jau nusibodo laukti, kol tie niekšiški burbuliukai iš tepalo pasišalins....ir dar - labai puikus bakas gaunasi iš tuščio mineralinio "bambalio' - pragręžiau kamštį ir įsukau po ranka pakliuvusį mopedo bako kranelį.... skylutės orui pradurti nereikia,(bent jau man užteko tūrio sumažėjimo)....Šiaip, tai tik nesuprantu kokį sąryši turi vožtuvų reguliavimas (paskirstymo mechanizmas) su karbais (degiojo mišinio tiekimo sistema)?

gediminas777 gediminas777
2011 Rugsėjo 17 14:51

Va radau aiskesines foto karburatorius sinchronizavimo aparato, jai kam idomu pasiuziurekit..

http://www.talpix.lt/?di=K3XO

http://www.part.lt/img/8dfb34223eb40419029b09ffc97f07ef488.jpg

martix1
2011 Birželio 18 15:02

Sveiki, nors cia jau senokai parasyta viskas bet gal kas pamatysit ir galesit patart, isiardziau as savo moto, daejau iki karbu, bet niekur nerandu kur uzsidet tuos vamzdelius ant vakumo.
Mocas Yamaha YZF 750
Va dar dvi foto imeciau ten kazkokie kaip ir oro isiurbimo vamzdeliai du stovi juos apvedziau raudonai, kitoj foto tuos pacius vamzdelius pazymejau zodyklem ir dar kur matosi dvi linijos raudonos apacioj ten irgi yra du slangeliai i kuriuos paputu eina benzas per virsu, galvoju gal cia kur nors pasijungia kas, tikrai nzn jei kas zinot bent kur jieskot tu skyluciu vakumo tai parasykit is anksto aciu.

http://imageshack.us/photo/my-images/7/201106181253.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/201106181252.jpg/

rimvvydas
2010 Balandžio 10 10:33

Gal butu imanoma surinkti grupe zmoniu kuriems reik sinchronizuoti, butu keli mokantys tai daryti, ir butu viskas parasciau.

driving^slow
2010 Kovo 13 20:42

geras budas. o takim negalima nusipirkti 4 monametrus prijungti ir taip sureguliuoti pagal slegi. jei tarkim 10.5>1= 132.3 - 139.65 psi, pajungti tiek likancius ir sureguliuoji visus keturis neperjunginejant. aisku iseina brangiau, bet ar nebuna tiksliau?

2remis 2remis
2009 Lapkričio 29 11:08

Is tikruju bijociau pats apsiimti reguliuoti-bet manau reiktu.Aciu uz info..

VXR 200 VXR 200
2009 Rugpjūčio 15 20:32

sweiki, o kokios turetu buti suzuki gsx r600 sinchronizawimo apsukos? ar panasus ten korbiuratoriai kaip ir pas Suzuki GSX 750 F)?

zillwa zillwa
2009 Liepos 15 20:34

siaip supratau viska tik nesupratau kam nuline zyme pasidaryt? kam ji reikalinga? juk sukineji ta varzteli kol tepalo lygiai susivienodins ir viskas. Ar as kazko nesupratau?

smindes
2009 Gegužės 7 19:59

kazin, sinchronizavus kuro sanaudos sumazetu? pas mane gsxr 1100 91m. apetitas neblogas 10- 12l. niekur toliau neina pavaziuot kaip tik nuo degalines iki degalines... :D

omkas omkas
2009 Gegužės 7 16:10

Rudeni reiks pamegint, jaučiu, kad į servisą reiks vežt priekaboi :D

pIscIs pIscIs
2009 Sausio 23 13:43

Dekui autoriui, uzvede teisingu keliu, ieskant kaip tai padaryti savo zirgui :)

GSF600 95-99 sinhronizavimas:

tiems kas angliskai supranta - http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp parsisiunciat "Suzuki GSF600 95 99" manuala, 116p.

Kitiems ka reikia zinot:
- Idle RPM: 1200+-100
- Sync RPM: 1750
- Seka: 3-4, 1-2, 2-3 (1 kausas yra atsisedus ant balno po kaire, nuo jo skaiciuojami kiti)
- Pats gyvai dar nemaciau, bet pagal manuala nereguliuojamas berods 4 karbas, yra 3 reguliavimo varstai, jie randasi tarp karbu

Prisitaikykit siuos duomenis autoriaus manualui ir sekmes sinchronizuojant. Dar noreciau prideti pastabele, kad pries sinchronizacija, pasitikrinkit zvakes, pagal galimybes voztuvus, kompresija ir visus kitus parametrus reikalingus nepriekaistingam variklio darbui ir tik tuomet darykit sinchronizavima. Sinchronizacijos patikra rekomenduojama kas 6000km.

Virgis0000 Virgis0000
2008 Gruodžio 22 11:09

Aciu autoriui,

Tikrai neblogas budas. Tiesa kai kuriems modeliams skiriasi eiliskumas. KAW daugiausiai eina 1 su 2, po to 3 su 4. O po to 2 ir 3 (tarpblokinis). susireguliuoja pakankamai tiksliai, tik kazkiek uzknisa inertiskumas - pasuki vos vos, o skystis stulpelyje neskubedamas kyla beveik kelias minutes.

edaszzz
2008 Rugpjūčio 4 12:50

Aš turiu dif.manometrą, naudoju darbe, jo tikslumas yra 0,01 Pa. Man pavyko savo Yamaha XV535 vakuumą suvesti į 6 Pa rėmus, t.y 0,6 mm vandens stulpo. Lyginant su šiuo tepaliniu, manau būtų 0,5mm tepalo stulpo skirtumas. įdomu kokį tikslumą pasiekė bandžiusieji.

YZF 6R
2008 Gegužės 12 22:16

praleidau greiti parasyt prie 100km tokios apsukos

YZF 6R
2008 Gegužės 12 22:13

RicCciS ar senai turi ta honda? as tokia turiu 2000m 918cc man ja sureguliavo atstygavo paciame servise(ne lietuvoje) bet man nepatinka jos trauka jei aukstas begis o mazos apsukos duodi gaza ir jis netik kad trauktu o vos neleteje man taip buvo su yamaha r6 bet r6 trukdavo oro buvau surinkes plasmases be tu taku o kas tai hondai? ar gali buti tas oras? beto pvz. kaip tu vaziuoji 6begiu kiek apsuku rodo? mano 3000pm man cia kazkaip lb mazai po r6 budavo artai 5 ar 6000pm

Zilvis
2008 Kovo 29 23:06

susirask manualuose kur koks varztas turi but issuktas tada issiemes karbus su sinchronicazijos varztais padaryk kad visos sklendes stovetu tiesei.viska surink ir pabandyk uzkurt. ;) turetu dirbt

RicCciS
2008 Kovo 24 16:28

Sveiki pas mane CBR 919rr kaip pabandziau su sinchronizuoti variklis uzgeso ir nebegaliu uzkurti karocia viska isderinau bandydamas uzkurti ka daryti? :D nuo ko pradeti kad nors uzsivest? pas mane prie visu karbu yra varzteliai ir visi sukiojasi nera karbo kuris nesireguluotu :/ padekit zmones :D

Zilvis
2008 Kovo 9 15:38

visai nera skirtumo kuri is prdziu reguliuosi ar 1-2 ar 3-4

tusasi
2008 Kovo 9 10:27

1-2 3-4. is moco galo ziurint kurioj pusej yra tas 3-4 desinej ar kairej?

nerka32
2008 Vasario 26 07:55

Turiu gpz600 manuala ir yra viskas parodyta kaip sinchronizuoti. Susirinkau matuoly toky kaip LOYS kataloge vokieciai pardavineja uz 40Eur.man gavosi 40Lt.Tai bandysiu savo GPZ600R padaryti sinchr.

valentinas
2008 Vasario 12 13:31

Gal kas sinchronizavot afrikos krb. ?Dar noretus ir co pasidaryti kazkur del tvarkos.

x Martinez x
2008 Vasario 10 13:45

Tikrai geras budas. Savo suzukiui gsf banditui 400cc tai padariau. Dabar traukia kaip zveris.

gaz25
2008 Sausio 29 22:06

atrodo lengva,tik gal kas pasakis kur ant gpz 600 tos vakumo angos,o jei ir kaip korba sureguliut buciau lb.dekingas :)

Zilvis
2008 Sausio 21 14:00

gal kas zinot kur yra tas reguliavimo varztas ir kokios butu kawasaki zr-7 2000m sinchronizavimo apsukos ;) zinau tiktais kad laisvos yra 1100 rpm

kudzma kudzma
2008 Sausio 20 19:56

toksai pat metodas pavyktu jejgu yra tik du karbai? mano nuomone paviktu bet bijau suklysti

zefyras zefyras
2007 Gruodžio 22 01:21

aras, man ir tas pats klausimas iskilo: aro pasiulyta eiles tvarka atrodo daug logiskesne ;)

Jogis
2007 Lapkričio 21 18:57

Nelabai supratau kam ta baka nuimti. Jei prieini ir nenuemes prie karburatoriaus?

dalgis
2007 Lapkričio 15 13:00

ogal kas gali patart kaip yamahatzr125 korba atreguliuoti nes kai paduodu gaza jis man dusta buciau dekingas.

aras^
2007 Liepos 2 20:49

kiek zinau GSX 600F laisvos apsukos nuo 1350 iki 1500, o sinchronizavimui taip manau kad reik pridet kokiu 500 :)

Narsius Narsius
2007 Birželio 29 22:09

gal kas galetu pasakyti kokios yra sinchronizavimo apsukos GSX 600 F (93m.).
ir kokios laisvos apsukos ~ ?

aras^
2007 Birželio 29 18:33

Visai ir neblogas straipsnelis, kaip tik to ir ieshkojau.Tik nelabai suprantu kodel darosi 3-4 karbai, paskui 1-2, o paskui 2-3, sakau gal tikslingiau butu 3-4, 3-2 o tada 1-2? nes 1-2 jau sureguliuoti ir pajungus 3-2 vel 2 sukinet reikia, automatishkai 1-2 vel ish naujo sinchronizuot,kaip cia yra? Ir dar nelabai kol kas isivaizduoju kurioj skylej tie reguliavimo varzteliai randasi :D

OTPABA OTPABA
2007 Birželio 27 10:17

Sėkmingai atlikau Suzuki Bandit 1200 (2006) sinchronizaciją. Darydamas vakuumetrą viršuje prie kiekvienos šakos prijungiau po plėtimosi indelį į kurį didelio disbalanso atveju subėgtų tepalas ir nepatektų į variklį. Kitaip sakant kiekvienas iš dviejų vakuumetro galų jungiamas prie atskiro buteliuko su 2 hermetiškais štuceriais. Laisvas buteliuko štuceris naudojamas prijungimui prie karbiuratoriaus. Plastikinius buteliukus su guminiais kamščiais įsigijau laboratorinės įrangos parduotuvėje. Ten pat gavau ir gabaliuką kieto vamzdelio iš kurio pagaminau štucerius. Įdomu tai, kad viso labo 7000km prabėgęs motociklas turi didelį skirtumą tarp 2-3 cilindrų. Variklis pradėjo dirbti žymiai lygiau. Ačiū autoriui už gerą straipsnį!

OTPABA OTPABA
2007 Gegužės 23 15:41

Gal kas bandėt Ducati Monster 600 sinchronizaciją daryti? Nerandu aprašymo kur pajungt manometrą ir kuriuos šriūbus sukinėt.

gruodiz
2007 Kovo 27 13:23

kas kiek laiko reikia daryt karburatoriu sinchronizavima, del kokiu priezasciu jie issisinchronizuoja, iskyrus tas paminetas? gal kas gal parasyt daugiau priezasciu. nors siaip tai labai lengai ir nesudetingai atrodo sis budas, reikes pabandyti vien del idomumo, pasiziuret kaip tie mano karbai kartu susidirbe :D

vatas vatas
2007 Kovo 22 22:37

šiandien dariau sinchonizaciją Yamahai fzs600 fazer.Galiu pagirt ir padėkot straipsnio autoriui!!!šiek tiek užtrukau tik kol pamačiau reikiamus varžtelius.Šlangutė Senukuos 1m-0,59Lt,Skersmuo vidinis4mm,išorinis7mm tiko idealiai.Ilgą atsuktuvą pasidariau greitai iš 3mm elektrodo(svarkės),suplodamas gala plaktuku.Benzobakui -puslę nuo mineralkės...Žodžiu liuks straipsnelis.

vatas vatas
2007 Kovo 20 23:42

HMmmm,sudominai,reiks pabandyt savo fazeriui pareguliuot,po to parasysiu kas gavosi.

donas
2007 Kovo 6 19:58

vienas karbas yra nereguliuojamas,pagal ji statyk

Woo
2007 Vasario 22 16:31

O jei tarkim pajungus 3 ir 4 karba rodo, kad yra nelygumas. Tai kaip tuomet zinoti ar vieno karbo varzteli geriau biski atsukti kad susilygintu, ar kito karbo varzteli biskuti uzsukti???

MariukasMX MariukasMX
2007 Sausio 18 16:18

Neimanoma kad per viena cikla spetu tiek tepalo itraukt i cilindra, labai trumpas laiko tarpas, nebent pats visa tepalo banke suverstum i karba ..

RearWD
2006 Kovo 1 21:08

nuo patekusio i degimo kamera tepalo hidro smugis bus, jei zinoma, to tepalo, pateks didesnis turis uz degimo kameros turi...
yamahaxxx, butu gerai zinoti vidaus degimo variklio veikimo ciklus...

siero
2006 Vasario 7 15:40

Susinchronizavau savo karbus pgal tokį metodą - LABAI pagerejo variklio darbas, laisvos apsukos dabar stabilios, atsirado daugiau traukos prie žemesnių apsukų...

Korke Korke
2005 Lapkričio 4 11:13

Kada galima butu uzsirasyt pas autoriu tam veiksmui ? Nes teorine aprasymo puse tai supratau ale...

jawasaki
2005 Liepos 31 18:59

sveikas Yzefai (!) taip ir itariau kad cia tu, nors dar neziurejau profailo ;) o siaip budas tikrai geras ir efektingas (+) (y)

Baikas Baikas
2005 Vasario 14 21:22

Variantas pigus bet nebutina manometrus pirkti už šimta euru, galima nusipirkti gan pigiai ir turguj aišku reikia pajieškot. Trupučiuka dar idėjus vargelio ir galima pačiam prietaisiuka pasidaryt kuriuo galima tiksliai padaryt karbų sinchronizacija. Svarbu kad karbiuratoriai butų tvarkingi.

Yzefas
2004 Lapkričio 30 00:35

Metodas labai geras ir trumpas.Man karbu reguliavimas su medziagu supirkimu ir prietaiso pagaminimu uztruko nepilna pusdieni.Puikiai susiderino,efektas tikrai jauciasi!!!

yamahaxxx
2004 Spalio 24 18:11

Nuo patekusio i cilindrus tepalo hidro smugio nebus,jis paprasciausiai sudegs ir tiek,jei papuls daugiau,uznes zvake.Metodas labai geras bet ilgas.Paprasciau nusipirkti keturis monometrus ir tada reguliuoti.Trecio cilindro karbas dazniausiai buna nereguliuojamas ,reguliavimo varzteliai uzdengti ir pagal ji reguliuojami visi kiti karbai.

Ziurke Ziurke
2004 Rugsėjo 27 09:52

rejk tepalo pilti tiek kad netyce ji isiurbus neuzkaltu nuo hidro smugio, tai yra rejk zinot degimo kameros turi ir ne daugiau tepaliuko nei i ja telpa,geriau maziau ;)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17