Motociklų apžvalga » DUCATI MONSTER S2R

| 2006-04-22 | 15 koment.
Pavadinimo istorija yra įdomi. Atsirado jis kartu su motociklu 1992m. Kuriant eksperimentinį modelį, pavadinimą sugalvojo projekto vadovas – Migelis Galucci. Jo konstruktorių komanda sukūrė prototipą viso labo per kelias dienas: į 851 modelio rėmą įstatė „900“ variklį. Kompanijos vadovas konceptą palaimino ir pasiūlė pačiam konstruktoriui sugalvoti pavadinimą. Kaip gi be pavadinimo!

Paskendęs dideliuose apmastymuose („Aš jums ne rašytojas ir ne poetas“), M. Galucci grįžo namo, kur jo laukė šeima. Ten jį „užsipuolė“ vaikai: „Tėti, tėti ar nupirkai mums šiandien monstrą?!“ Konstruktorius ir pamiršęs buvo, kad du jo mažyliai vaikai rinko mažų guminių monstriukų kolekciją. Prekiavo jais ant kiekvieno kampo, kaip galėjau pamiršti...“Visi jūs būsite pas mane su monstrais!“ – tyliai sumurmėjo Migelis, bet greičiausiai kreipdamasis ne į savo vaikus, o į savo bosus... „O tu šaunuolis, prasmingai sugalvojai“,- taip rytojaus dieną sureagavo visas pulkas viršininkų.


 

„Monstrų“ modelių gretas 2004m. papildė S4R, kuris turėjo praktiškai superbaiko charakteristikas. Vienintelis trūkumas buvo – labai jau jis brangus (17 400e). Tada Dukati į rinką išleido S2R, labiau prieinamą, 4 500e pigesnį aparatą. Į jį įmontavo 800cc, oru aušinamą variklį. Su „orinuku“ motociklas atrodė grakščiau – neišsikiša radiatorius, į akis nekrenta žarnos ir bakeliai. Superbaiko įvaizdžio trukumų nesimato – išoriškai motociklas panašus į sportinį.
O koks jis „ant kelio“? – paklausė žurnalistai, Dukati kompanijos pakviesti iš žymiausių moto žurnalų, kad įšbandytų Dukati Monster. Bandymai buvo atliekami Monte-Karlo teritorijoje, kuri garsi ne tik super prabangą mėgstančiais turtuoliais, bet ir sportinėmis tradicijomis.

Būtent čia vyksta formulės-1 lenktynės ir žymusis Monte-Karlo ralis. Ir oras šitoje mažoje, bet gerai žinomoje valstybėje, yra beveik visada geras – šviečia saulė, visai nešalta ir nebūna sniego. Tinkamesnę vietą bandymui butų sunku ir surasti.
Visiškai naujų motociklų, atvežtų testuoti, rakteliai nuo uždegimo spynelių buvo išdalinti bandymo dienos išvakarėse. Žurnalistai pagal numeriuką ant pakabukų susirado savo „monstrus“. Staigmena: visiems buvo pranešta, kad bandymai prasideda šią akimirką: „Imkite šalmus – jūsų laukia nedidelė kelionė po Monte-Karlo gatves. Važiuosite vakarieniauti. Bet ne „išdykaukite“ – važiuokite pagal kelių eismo taisykles.“
Vienas žurnalistas tamsoje greitai susipažino su valdymo ypatumais, bet ne iš karto pastebėjo „padsoso“ rankenėlę ant kairės rankenos. Oho, vadinasi čia nėra automatinės pašildymo sistemos! Ir tai aparate su įpurškimu!.. pasirodo žmogus pasakė tai garsiai, nes kaimynai žaibiškai sureagavo: „Tai nuostabu – tikras pokštas!“
Kol motociklas nepašilo prietaisų skydelyje, apšviestu oranžine spalva, mirksi užrašas, įspėjantis apie nepakankama motoro temperatūra.


Pasivažinėjimas siauromis miesto gatvėmis leido padaryti išvada: motociklas tinkamas ir patogus naudoti ilgiems važinėjimams. Patogu važiuoti mažais greičiais, sankaba pakankamai „minkšta“, nėra „žvėriškos“ reakcijos į akseleratoriaus rankenėlės pasukimą, stabdžiai veikia gerai. Sėdėsena nėra ekstremali, nors ir yra su pasvirimu pirmyn. Geras sukimo momentas leidžia smagiai įsibėgėti antru bėgiu esant laisvoms apsukoms. Konservatyvi apvali lempa kelia apšviečia pakankamai gerai. Ir apskritai, kad nereikia pratintis prie motociklo, - tai geras ženklas.
Ryte visiems buvo išdalinti žemėlapiai su bandymui skirtu maršrutu. Nustebino: žiedas – apie šimtą kilometrų. Į maršrutą įėjo kalnų serpentinai, vadinasi bus kur „pasukti rankeną“. Tačiau ir vėl buvo priminta apie kelių eismo taisyklių laikymas, ypač mieste. Taip pat buvo papasakota apie baudų dydžius...
Vieno Rusijos žurnalisto Dmitrijaus Judino, bandžiusio Dukati Monster S2R, atiminimai iš to testo:
„Užvedžiau variklį, pašildžiau iš paskos kolegų i „trasą“. Čia tai bent – mieste man kelią davė „Rolls-Royce“ (nors praleisti mašiną turėjau aš pats!) Smulkmena, bet maloni – bus apie ką papasakoti anūkams. Čia atrodo motociklininkus gerbia... Arba tik „dukatininkus“?

Charakteristikos:
Metai: 2005m.
Variklis: 803cc
Galia: 77AG (56kw)
Svoris: 173kg
Kaina: 12 900e
Straipsnį vertė: Tomasssitas



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Vadik
2008 Kovo 1 12:12

ducati ir tuo viskas pasakita!!

Romper Stomper Romper Stomper
2006 Lapkričio 21 09:27

Man tai asmeniskai monstras ko gero gražiausias street baikas

EnTony
2006 Birželio 30 20:59

O kuris Italas pigus? O street bike'as lux, pats pirkau bandita, nes man jis grazus. ;)

CBRAS
2006 Birželio 11 20:18

paprastas kaip trys kapeikos kaina neatitinka kurinio

wainiuxz wainiuxz
2006 Gegužės 31 22:44

AS IR TOKIO NORECEU MMMMMM... :D DDD :) )))))))))))

muahaha muahaha
2006 Gegužės 30 16:29

grazus motosikliukas... del isvaizdos, tai cia kiekvienam savo... man tai - ledas :P

depeche
2006 Balandžio 26 16:02

Turiu monstra,tikrai geras mocas.kaip streetas,tai nezinau ka sulyginti.Geras sukimo momentas,V2 variklis labai graziai dirba.Ir dizainas geras,primena SRAIGE

depeche
2006 Balandžio 26 16:00

Turiu monstra,tikrai geras mocas.kaip streetas,tai nezinau ka sulyginti.Geras sukimo momentas,V2 variklis labai graziai dirba.Ir dizainas geras,primena SRAIGE

depeche
2006 Balandžio 26 15:59

Turiu monstra,tikrai geras mocas.kaip streetas,tai nezinau ka sulyginti.Geras sukimo momentas,V2 variklis labai graziai dirba.Ir dizainas geras,primena SRAIGE

tomasssitas tomasssitas
2006 Balandžio 25 22:53

Siaube, gali ir niekieno neprasomas isverti ta straipsni. Motomanuose.lt jis tikrai suras vieta, kuo daugiau informacijos tuo geriau ;)

Siaubas
2006 Balandžio 25 16:14

turiu PL zurnala su straipsniu apie Ducati S4Rs modeli
jeigu domina rasykit in private, tada isversiu ir imesiu

Liūtas Liūtas
2006 Balandžio 24 09:27

Karoče visur buvo pabrėžiama, kad laikykitės kelių eismo taisyklių :-] Laikantis kelių eismo taisyklių tai ir JAWA yra APARATAS :-] Gal norėjo nuslėpt, kad ant greičio jis nevalina, nepatogus ir nesivaldo? :V Man asmeniškai jis negražus, ypač rėmas. Kažkoks geležinkelio tiltas per Nemuną.....

Talkee Talkee
2006 Balandžio 23 21:04

Ei...Remigijau.. Juk jis nėra labai jau "išgama"... Man visai patinka, tik aš tą gaubtuvėlį nuimčiau :) Bet čia jau skonio reikalas ;)

mune23 mune23
2006 Balandžio 23 09:13

As vis galvoju ,kodel ji monstru pavadino,nes jai monstras -galiunas, tai nelabai tinka,nes is jo galiunas,kaip is Jawa-Afrika twin,tad tikriausiai del to,kad net gamintojams jis baisus pasirode todel ir pavadino isgama.

Talkee Talkee
2006 Balandžio 22 21:40

Ačiū Tomai ;) Įdomus straipsnelis (h)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17