Motociklų apžvalga » Suzuki GSX-R1000

| 2006-08-03 | 26 koment.
Rusijos žurnalistas Antonas Barsukovas testavo Suzuki GSX-R1000, pagamintą 2005 metais. Jo asmeniniai įspūdžiai apie šitą motociklą.
Gavęs aparatą, kuris oficialiai buvo pripažintas praeitų metų geriausiu motociklu, nutariau neskubėti. Prieš pirmą važiavimą norėjau įdėmiai jį apžiūrėti. Atrodė, jog motociklas atkeliavo iš kito pasaulio. Priekinė žibintas – kristalas, juodi ratai, juodai nudažyta šakė, bakas spoileriai - gerai suderintos matinės ir blizgančios detalės.

 

Prietaisų skydelis labai sėkmingai suderintas oranžine ir juoda spalvomis. Daili galinė dalis, šviesos diodų galinis žibintas, posūkiai ir absoliučiai futuristinis duslintuvas. Visa tai mažai primena klasikinį GSX-R su baltai mėlynais spalvų tonais. Ankščiau Suzuki mažai dėmesio skirdavo savo sportbaikų dizainui, dabar – visai kitas reikalas. Panašu, kad pripažinta grožio karalienė – Yamaha R1, gavo savo karalių. Ir jeigu R1 grožis moteriškas, stilingas, tai naujasis GSX-R – kaip juodasis kardinolas: pasitempęs, stiprus ir grakštus.
Pirmos minutės ant „gikserio“ sėdynės suteikė stiprių įspūdžių. Palyginus su kitų firmų „litriniais“ motociklais, sėdynė tokia siaura, kad atrodė, jog tarp kojų nieko nėra. Šį jausmą sustiprina labai mažas motociklo svoris – mažiausias savo klasėje (dar tik prieš porą metų tokio svorio galėjo pavydėti ir kai kurie „šešišimtiniai“). Sėdėsena stebėtinai patogi, kaip grynakraujo sprotbaiko. Rankenos išdėstytos taip, kad užtikrina maksimalų priekinio rato pajutimą, bet kartu vairuotojo poza pakankamai civilizuota. Tikriausiai patogumą teikia ir pakojai, kurie sukonstruoti ne radikaliai aukštai.
Raktas su čipu sistemos SAIS – padėtyje „on“. Prietaisų skydelyje raudona lemputė, rakto pavidalu, mirktelėjo du kartus – čipas atpažintas. Elektrinis benzino siurblys zirzia kelias sekundes. Paspaudžiu starterio mygtuką ir variklis akimirksniu užsiveda. Kad už kelių sekundžių užgestų. Visiškai neįprasta, bet tas pats atsitinka ir antrą kartą. Pagaliau iš trečio karto variklis užsiveda ir daugiau neužgesta. Keista.


Kai skaitmeninis termometras rodo, kad temperatūra pasiekė 75 laipsniu, pradėjau važiuoti. Ir iš kart pajutau, koks didelis sukimo momentas esant žemoms apsukoms. Pajudėdamas iš vietos sukėliau apsukas tik truputi virš laisvų. Motociklas atsakė ne užtikrintu startu – jis papraščiausiai truktelėjo. Norėjo, kad gerbčiau? Užuomina supratau – ateity busiu dėmesingesnis. Bet jau už kelių minučių įtampa nuslūgo. Variklio charakteris pasirodė piktas, tai su galingumo dozavimu sunkumų nekilo. Važiuojant per nedideles balas galinis ratas švelniai prabuksuodavo, bet po kelių akimirkų, taip pat švelniai, atrasdavo kontaktą su asfaltu. Labai paprasta norint energingai įsibėgėti, galima labai tiksliai pasirinkti greitėjimo režimą, sukant akseleratoriaus rankenėlę. Štai greitėju taip, kad galinė pakaba gauna apkrovą. Truputi padidinu greitį – priekinė padanga neprilipusi prie asfalto, o vos liečia jį. Galima visiškai pakelti priekinį ratą nuo žemės, bet tuo pačiu įsibėgėjimas bus žvėriškas. Ir jeigu sukti rankeną iki galo, užtektų dešimties sekundžių, kad pakilti į orbitą! Arba pakliūti į ligoninę.
Nuspėjamas variklio charakteris palengvina gyvenimą vairuotojui ne tik tiesiosiose, bet ir posūkiuose. Aš neleidau galiniam ratui prarasti sukibimo su keliu (po žiemos pilna smėlio ir purvo, tai ratas slydo ir be mano provokacijų), bet energingai bėgėjantis išvažiuojant iš posūkio – tikras malonumas. Geras sukimo momentas padeda ir čia: galima „katapultuotis“ iš viražo su aukšta pavara be greičio praradimo. Beje, dėl to pačio sukimo momento, mieste galima važiuoti praktiškai bet kokia pavara. Jeigu vairuotojas „ramios“ būklės, tai ketvirtas, penktas ar netgi šeštas begis ištemps daugelyje atvejų.
Išprovokuoti variklį truktelėjimams taip ir nepavyko ( dėka SDTV sistemos). Jeigu jau reikia labai staigiai įsibėgėti, tai pirmas begis (pakankamai ilgas) leis dvigubai padidinti greiti. Užmiesčio kelyje, pirma pavara pavykdavo pasiekti daugiau, nei 160km/h greitį (bent jau taip rodė spidometras).
Perdavimų skaičius greičių dėžėje parinktas labai sėkmingai. Intervalas tarp pirmos ir antros pavarų pakankamai didelis( kaip ir kitose lenktyninio tipo greičių dėžėse), o kiti bėgiai paskaičiuoti taip, jog jungiant „į viršų“ apsukoms esant netoli raudonos zonos, pasiekiamas maksimalus galingumas.
O greičių dėžė pati provokuoja perjungti bėgius nenuspaudus sankabos. Idealią greičių dėžę papildo slystanti sankaba. Ji dirba taip harmoningai, kad netgi įžuliai jungiant „į apačią“ du-tris bėgius, praktiškai nesijaučia, kada ji praslysta. Taip ir nepavyko užblokuoti arba leisti praslysit galiniam ratui šonu, stabdant varikliu. Netgi ant šlapio kelio. Sankabos rankenėlė pasirodė kietesnė, nei aš buvai įpratęs. Todėl reikėjo operatyviai išmokti naudoti tris pirštus vietoj dviejų.
Modelis: Suzuki GSX-R1000
Sauso masė: 166kg
Gabaritai: 2030x710x1130
Ratų bazė, 1405mm
Sėdynės aukštis: 810mm
Bako tūris: 18l

Variklis: 4 cilidrų vienos eilės, keturtaktis
Darbinis tūris: 999cc
Maks galia: 178AG@11400
Priekinė padanga: 120/70-17
Galinė padanga: 190/50-17
Vertė Tomasssitas




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
yamahomanas
2009 Spalio 26 19:43

O nesupratau, tai dėl ko jis tik iš trečio karto normaliai užsikūrė?

ArnY^
2008 Spalio 17 21:13

Jo nerealu teko pravazioti tai (y) !!!!

fCk fCk
2008 Liepos 29 17:37

Suzuki geriausias yra... Nier su kuom lygint :D

ezys
2008 Balandžio 12 22:46

esu isimylejas gsx-r... suzuki jega

peugeot
2007 Rugsėjo 19 21:59

man gsxr'iu grazeuses isdazymas grazeusej atrodo :)

pagerintas100
2007 Birželio 27 23:59

ar k4 viskas panasiai ar naujesnis modelis stipriai pasikeite nuo senesnio

tomasito tomasito
2007 Gegužės 24 20:15

sitas suzukis gakingesnis ir geriau atrodo nei maniskis gsxr 750

chille
2007 Balandžio 1 15:41

jmdarius,antroj vietoj r1??????/kas tau taip sake??meluoji ir nemirksi :) ))))

jmdarius jmdarius
2007 Sausio 15 17:50

gsxr,geriausias is geriausiu,antroj vietoj r1

pirksiu britva
2006 Spalio 26 09:29

jo as irgi maciau kaip busa duoda :) tokia zalia turbo.ten tai raketa ant ratu jau nebe motas :)

gixer
2006 Rugsėjo 3 19:15

nu jo litrinis gixeris geras,bet noreciau pasigincyt su vulcan, nzn kur tu matei ar skaitei jog pirmoji vietoj buvo nindze 10,o 5vietoj gixeris? sakyciau ne velnio( bent UK) buvo daromi testai,ir pirmoj vietoj buvo gixeris,2 vietoje-firebleidas,3vietoje- R1,4 vietoje- gaila bet kawaskis :( jei norit gauti daugiau info,galit rasti puslapyje www.superbike.co.uk. siais metais geriausias track bikas buvo pripazintas gsxr 750 K5,koky as pats vairuoju,ir tikrai nekeisciau y 1000 gixery K5,tuo labiau y R1.

Bugas
2006 Rugpjūčio 16 17:25

ok ;) )

spyxter
2006 Rugpjūčio 11 17:46

kas ta ibuza???

busimasisisis
2006 Rugpjūčio 11 16:07

cia taj dar px palyginus su ibuza turiu visa cd kai sitas varo 280~299 ta ibuza ant vieneto suzuki GSX-R1000 padaro ten tai baikas :) :p

CrazyVidma
2006 Rugpjūčio 9 11:27

kad zx10 gavo pirma vieta kaskaip netikiu ! o kad suzuki penkta tai is vis nesamone ! :) antra vieta jai gautu tai gal bet tik ne 5 !!!!

p.s. Gsxr 1000 rules !!!!!!!!!!!!!!!!!

spyxter
2006 Rugpjūčio 6 18:13

Talkee, negi manai, kad mentas ims ir mintinai suskaičiuos? :D

spyxter
2006 Rugpjūčio 6 18:12

Pirmas vietas užima tie, kurių gamintojai geriausiai užmoka :D

vulcan
2006 Rugpjūčio 5 18:53

siu metu pradzioje kazkokiam europos treke buvo susirinke apie 20 zurnalistu ir sportininku kurie testavo visus pagrindinius litrinius mocus.ten buvo vertinami visi parametrai,ir sitas suzis gavo deja tik 5 vieta,o pirmoje 10 ninja.

Talkee Talkee
2006 Rugpjūčio 5 16:05

Spyxter - nieko nepamiršau. Manai policininkas sustabdęs ir pažiūrėjęs į techninį pasą dar pridėdinėtų tepalo ir t.t. mases? Sakytų Aha 1,07AG/kg daugiau nei 0,24AG/kg, vadinasi tu neturi teisės vairuoti tokio tipo motociklą :D

tomasssitas tomasssitas
2006 Rugpjūčio 5 14:46

Kodel, kaip lyderis? Tik, kaip geras savo klases motociklas..

dovydas dovydas
2006 Rugpjūčio 5 13:21

Pristatytas kaip naujas lyderis... Argi kiti šios klasės blogesni?...

spyxter
2006 Rugpjūčio 4 21:42

Talkee, pamiršai pridėt kuro, tepalo, aušinimo skysčio ir tt. bei rider'io mases ;)

Ričis Ričis
2006 Rugpjūčio 4 20:10

Kai uzaugsiu ir as toki turesiu :D

gampas gampas
2006 Rugpjūčio 4 12:17

Nice :)

BoomBoom
2006 Rugpjūčio 3 23:01

(o) mano megstamiausias :H

Talkee Talkee
2006 Rugpjūčio 3 21:16

1,07AG/kg.... Nu jooo :)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17