Motociklų apžvalga » MV Agusta F4 1000MT Tamburini 2005

| 2006-09-13 | 11 koment.
Šiek tiek istorijos
“Agusta” vardas atsirado dar 1907 metais Italijoje. Giovanni Agusta kompanija gamino karinius lėktuvus kurie puikiai tarnavo pirmojo pasaulinio karo metu, tačiau mirus konstruktoriui kompanija pateko į žmonos ir sūnaus rankas. Kadangi karas baigėsi kompaniją teko perorganizuoti į labiau populiarią veiklą, kaip tik tuo metu Italijoje itin populiarėjo dviratis transportas. Tada MV sukūrė 98 ccm darbinio tūrio variklį bei motociklą paprastu pavadinimu “98”.

 

Jis greitai išpopuliarėjo dėl galingumo (net 5 AG) bei ilgaamžiškumo, vėliau sukurti motociklai su 125, 250 ir 500 ccm varikliais iškėlė MV Agusta kompaniją į motociklų elitą. Deja dėl dideles konkurencijos 1986 metai kompanija bankrutavo, tačiau 1992 metais italų korporacija “Cagiva” perpirko “MV Agusta” akcijas, investavo į technologijas ir nuo 2001 metų MV grįžo į motociklų gamintojų elitą.
Naujasis MV Agusta kūrinys F4 Tamburini
Šias metais (2005) MV Agusta, kaip patys teigia, pristato motociklą kuris yra stiliaus ir technologijų simbolis. MV Agusta F4 Tamburini - tai prestižinis “super sport” klasės motociklas, sukurtas garsaus italų konstruktoriaus Massimo Tamburini. F4 tai vienas galingiausių savo klasės motociklų (173 AG) , jį lenkia tik Yamaha R1 su 180 AG ir Y2K Jet Bike su 320 AG. Šis 996 ccm išvysto 173 AG esant 11750 aps./min. Trauka taipogi įspūdinga net 113 Nm esant 9200 aps./min. Tokie duomenys leidžia šiam motociklui mažiau nei per 3 s įsibėgėti iki 100 km/h ir skrieti magistrale maksimaliu 308 km/h greičiu.
Šis variklis žavi ne tik savo įspūdinga galia, bet ir naujausiomis technologijomis. Keturių cilindrų 16 radialinių vožtuvų variklis savyje slepia unikalią oro įsiurbimo sistemą TSS (angl. Torque Shift System) ji sukurta pagal rezonansinę oro įsiurbimo technologiją, panašią sistemą naudoja Honda savo automobiliuose pavadinta V-Tec. Ši sistema atmosferiniam varikliui tarsi prideda mini turbiną, nes oras prieš pat patekdamas į cilindrą yra šiek tiek suspaudžiamas. F4 Tamburini yra pirmas serijiniu būdu gaminamas motociklas su tokia sistema. TSS sistema vienodžiau paskirsto sukimo momentą visame sūkių diapazone, tad motociklas nelaukdamas didesnių apsisukimų mielai spurtuoja iš vietos. Verta paminėti ir tai jo variklio maksimalūs sūkiai yra elektroniniu būdu ribojami iki 12850 aps./min. nors inžinieriai teigia, jog TSS sistema įgalina jį suktis greičiau nei 16000 aps./min. šiuo apribojimu stengiamasi padidinti variklio ilgaamžiškumą.
MV Agusta dizainas tikras šedevras sukurtas CRC (angl. Cagiva Research Center) dirbtuvėse. Pagrindinis dizaineris ir konstruktorius Massimo Tamburini, labai pasistengė kuriant agresyvią F4 išvaizdą, jo paties žodžiais šis motociklas sukurtas taip, kad kiekvienas galėtu žavėtis drauge nepriekaištingu dizainu ir nuostabias techniniais sprendimais. Motociklo rėmas yra vamzdines konstrukcijos pagamintos iš magnio lydinio, pasižyminčio lengvumu ir tvirtumu. Visos išores detalės pagamintos iš anglies pluošto daugumoje vietų jis nenudažytas, tad motociklas atrodo dar sportiškiau. Priekiniai posūkio žibintai įmontuoti į veidrodėlius, tai pagerina motociklo aptakumą o posūkio signalas tampa ryškesnis, o sportinė priekinio stiklelio forma (prieš pat galą smarkiai kyla aukštyn) puikiai apsaugo vairuotoją nuo oro pasipriešinimo lekiant dideliu greičiu.
Tik užmetus akį į F4 1000 Tamburini negali nepastebėti galinės pakabos. Galinis ratas pritvirtintas tik iš vienos pusės, o galinė žvaigždutė visiškai atidengta. Galinį amortizatorių pagamino “Sachs Racing” pagal technologiją naudojamą F 1 boliduose, jis pasižymi itin greitu reagavimu į nelygumus. Taip pat yra lengvai reguliuojamas padidinant arba sumažinant dujų slėgį jame. Tai padeda lengviau ir tiksliau sureguliuoti pakabą. Motociklo sportiškumą demonstruoja keturi išmetimo vamzdžiai (kiekvienam cilindrui po vieną). Norėdami užtikrinti ergonomiškumą ir puikų valdymą MV konstruktoriai F4 1000 rankenėles palenkė 5 laipsniais didesniu kampu ir 5 mm arčiau vairuotojo nei ankstesniame modelyje.
Standartinėje komplektacijoje rasite vairo dempferį ir po sparnais paslėptus apsauginius slaiderius. Priekinė pakaba apginkluota “Marzocchi” 5 cm skersmens teleskopinėmis verstomis šakėmis. Stabdžių sistemą su titaniniais diskais ir titano nitrido šešių galvučių stabdžių kaladėlėmis pagamino “Nissin Racing”, tokie stabdžiai naudojami ir Moto GP lenktynėse.
MV Agusta inžinieriai sukūrė tikrą lėktuvą skirtą skraidyti pažeme tiems kurie vertina greitį, kokybę ir unikalumą.

Techniniai duomenys:
Darbinis tūris 996,39c.c.
Variklio tipas Keturi cilindrai eilėje.
Cilindrų skaičius 4
Galia 173.00 HP (126.3 kW)) @ 12850 RPM
Trauka 113.00 Nm (11.5 kgf-m or 83.3 ft.lbs) @ 9200 RPM
Suspaudimo laipsnis 13.0:1
Kuro sistema Įpurškimas. “Weber Marelli”
Vožtuvų skaičius 16/DOCH
Aušinimas Skysčiu
Pavarų dėžė 6 pavaros
Svoris 190.0 kg
Padangos Priekyje: 120/65-ZR17 Gale: 180/55-ZR17
Maximalus greitis 307.4 km/h (191.0 mph)
Kuro bako talpa 17.41 l

Informacija iš:
MV AGUSTA puslapio.

Vertė, rašė:
zilwis




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
CerBeR CerBeR
2006 Rugsėjo 24 22:07

ekskliuzyvas yra ekskliuzyvas. nieko nepakeisi. reikia ne tik shyrpotriebo. yra zmoniu kurie Vertu telefonus perka ir nesiskundzia.
negi norit norit kad visi butu vienodi. tipo Taupa R0.5 ? beto ne visiem jis brangus, yra zmoniu kurie ne is 400 lt per men gyvena.

zilwis zilwis
2006 Rugsėjo 19 12:37

Gal pasirdysiu kaip merga bet bln sitas mocas grazus ir isskirtinis, turi tokio zavesio ir atraodo baijsiai piktas :)

NIDA NIDA
2006 Rugsėjo 18 13:38

mocas ne gonkems o pakazuchai. px tas svoris. cioperiai irgi pakazuchai ir 320kg sweria.
o xmen kaip visada viska su savo seske lygina. kaina kainai nelygi. italas gi.. but japonas butu standartine kap visu britwu kaina gal net mazesne nes sunkus.

XmeN XmeN
2006 Rugsėjo 16 00:25

Svoris tiek stabdant tiek posukiuose tikrai jauciasi ;) O siem metams 20kg yra labai didelis skirtumas, kai 180hp motai sveria nedaugiau 170kg

mune23 mune23
2006 Rugsėjo 15 14:48

Stabdant ipac jauciasi tas svoris,tad lyginant su japonu sgvoriu,kuris 20kg mazesnis,tai ziaurus skirtumas ir toki skirtuma pajaus tikrai nereikia but krutu jezdoku.O kas del stabdziu,tai tikriausiai vertimo klaidele,nes panasiau kad tai kalbama apie stabdziu suportus o ne kaladeles.

tomasssitas tomasssitas
2006 Rugsėjo 14 23:16

Na svoris tai jauciasi, ne tik kilnojant moca nuo zemes :) pvz. manevruojant mazu greiciu, greitai norint isibegeti ir t.t. ;)

CerBeR CerBeR
2006 Rugsėjo 14 23:03

titano nitrido šešių galvučių stabdžių kaladėlėmis

kas cia per egzotika ? TiN naudojamas trinciai sumazint. gar dar ir diskai su teflono danga ?

CerBeR CerBeR
2006 Rugsėjo 14 23:02

xmen,a tai save tokiu krutu jezdoku laikai kad jausi tuos kilogramus ? jei silpnas kad batonoi nuo zemes nepakeli kam tas mocas.

Tamburinis, kaip visad, perfekcionistas. kol jam gerai nebus nesustos.

XmeN XmeN
2006 Rugsėjo 14 17:25

Sunkus

zilwis zilwis
2006 Rugsėjo 14 14:40

Va tik vinas dalykas toj MV Agustoj nepatinka- kaina, tikrai nėra tokia paraukli ar prieinama, išeina gal kokie keturi japonai už vienos agustos kaina :)

NIDA NIDA
2006 Rugsėjo 14 08:29

nieko naujo ta pati agusta pavadinimas kitas... nedori dizaineriai... :D


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17