Motociklų apžvalga » Suzuki DR 650
Mėgėjams ir yra skirtas pakankamai nebrangus ir geras SUZUKI DR 650, turbūt populiariausias enduro motociklas Lietuvoje ir ne tik.
Pastaraisiais metais išaugusi enduro motociklų kaimenė turi kelis pogrupius. Vieni yra skirti rali reidams, tokiems kaip Paryžius – Dakaras, kiti skirti varžyboms tikra pelkėta bekele ( hard enduro). Tačiau yra kategorija, skirta tiek važinėjimui kasdien, tiek ir aktyvesniam judėjimui sąlygine bekele ar miško keliais ( soft enduro). Vienas ryškiausių šios klasės atstovų ir yra Suzuki DR 650. Motocikloišvaizda nedaug skiriasi nuo lenktyninių brolių, tačiau jau iš gamyklos jis komplektuojamas su universaliomis padangomis, skirtomis tiek afaltui, tiek ir žvyrkeliams. Užkimštos miestų gatvės – puiki vieta parodyti DR 650 dinaminius sugebėjimus. Lenktynėse “nuo šviesoforo iki šviesoforo” tikrai nebus lygių bent jau automobilių tarpe. Motociklas lengvai stojasi ant galinio rato, nereikia net “žaisti” su sankabos svirtimi, tiesiog važiuojant pirmąja pavara ir staigiau suktelėjus “gazą” pajusite, kaip kyla priekinis ratas.
Stabdžiai – veini geriausių savo klasėje, lengvai dozuojami, gerai jaučiamas užsiblokavimo momentas. Tiek priekinės, tiek galinės pakabos eiga ( po 260 mm) pakankama važinėjant tiek asfaltu, tiek ir duobėtais keliais. Kroso trasoje pakabos standumo nepakanka, tačiau motociklas ir nėra krosinis.
Patogi vairuotojo sėdėsena ir gana žema sėdynė ( 855mm nuo žemės) leidžia džiaugtis motociklu ne vien tik aukštaūgiams ir ilgakojams. Patogi degalų bako forma, optimaliai išdėstyti jungikliai iškart kviečia susidraugauti su šiuo motociklu. Universalios padangos ti k pabrėžia jo visapusiškumą. Ankstesnių modelių ( iki 1992 metų) suzuki DR 650 buvo komplektuojami tik su kojiniu starteriu, tačiau to visiškai nereikia bijoti. Išmokęs nesudėtingą variklio užvedimo algoritmą, vartotojas nejus jokių nepatogumų.
Šis motociklas puikiai atlieka ir turistinio vaidmenį. Elastingas variklis ir komfortiška sėdėsena leidžia keliauti 130 km/h greičiu pakankamai patogiai. Viršijus 150 km/h greitį komforto sumažėja, vis dėl to veikia aerodinaminiai dėsniai.
Ekonomiškumo rodikliai visai neblogi – kuro suvartojimas siekia nuo 3.8 iki 7 litrų 100km priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Gal tik kai kurių modelių 13 litrų bakas mažokas tolimesnėms kelionėms, tačiau aksesuarų rinkoje nesunkiai galima rasti didesnį. Vokietijoje dėvėtų bakų kainos prasideda nuo 30 eurų ( 100 LT)
Variklis – vieno cilindro, aušinamas oru ir tepalu, labai ištvermingas ir, teisingai eksploatuojant nekeliantis ypatingų rūpesčių. Balansinis velenas puikiai kompensuoja vibraciją. Vyresnės kartos Suzuki DR buvo komplenktuojami 600cm3 varikliais, komplektuojamais tik su kojiniu starteriu.
Penkialaipsnė pavarų dėžė lengvai valdoma, pavaros jungiasi sklandžiai ir be didelių pastangų.
Tai motociklas su puikiomis variklio charakteristikomis bei nedidelėmis eksploatacinėmis išlaidomis.
Būtų įdomu atlikti palyginamąjį testą su konkurentais. Gal atsirastų skaitytojų, turinčių šios klasės enduro motociklus ir norinčius sudalyvauti redakcijos bandymuose.
SUZUKI DR 650 SE
Variklis: keturtaktis, vieno cilicndro, aušinama oru/tepalu, darbinis tūris 644 cm3
Paskirstymo mechanizmas: OHC, 4 vožtuvų
Suspaudimas: 9,5:1
Galia : 44 KM (32 kW) esant 6400 aps/min
Sukimo momentas: 55 Nm prie 4600 aps/min
Maitinimo sistema: karbiuratorius Mikuni BST 40 SS
Transmisija
Sankaba: daugiadiskė, šlapio tipo
Pavarų dėžė: 5 laipsnių
Galinė pavara - grandine
Rėmas uždaras, plieninis
Priekinė pakaba: 260 mm eigos šakės
Galinė pakaba: Monoamortizatorius 260 mm eiga
Stabdžiai - Priekis 1 290 mm skersmensdiskas, galas – 1 240 mm skersmens diskas
Padangos: priekis - 90/90-21, galas - 120/90-17
Parengto motociklo svoris: 165 kg
Ratų bazė: 1490 mm
Išmatavimai: 2255x865x1205 mm
Sėdynės aukštis: 855 mm
Standartinio bako talpa: 13 l
Maksimalus greitis: 162 km/h
0-100 km/h: 5,9 s
Kuro suvartojimas: 3,8-6,8 l/100 km
Kaina Vokietijoje: nuo 700 EURO
Konkurentai: Yamaha XT 600, Kawasaki KLR 650, HONDA NX 650 Dominator, Honda XR 600
Straipsnio autorius: KLR
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
Tauras^
2009 Birželio 8 14:51 |
turiu ir as DR650 galiu drasiai sakyt kad pamilau si moca,vaziuoju kur noriu ir kaip noriu,viskas veikia gerai,koro maniskis sudegina tik 4l ant 100km.tikrai nesiskundziu,labai saunus motociklas |
slipknot
2009 Balandžio 30 11:21 |
Visiškos nesamones skirstit koks mocas geresnis ar ne turečiau galimibe isigičiau visuklasiu po viena tiek čioperis tiek britva ,ar streetfaikteris ar keturratis ar traikas |
slipknot
2009 Balandžio 30 10:51 |
Turiu toki viena DR 650 91metu neviskas taip jau su juo ir idealu kaip aprašita |
edwisss
2008 Rugsėjo 23 20:15 |
sveiki, |
Evaldis
2008 Vasario 11 18:02 |
Ziurekit noriu gero moco ir dvejoju biskuti ka galit pasakyt.... |
SeaDOG
2007 Balandžio 4 10:47 |
44 KM (32 kW) esant 6400 aps/min |
Ramadanas
2007 Vasario 26 22:10 |
Ciki aparatas, kaip ish esmes visi enduro, tiek 125cc turi privalumu tiek ir 600. Pats ir toki ir toki turiu. Enduro cool. O britvanai atrodo gerai esi kiets su britva |
rick
2007 Vasario 16 17:57 |
DR-a turejau ir as, netgi du. Vienas buvo senesnis 600cc, o kitas naujesnis 650cc. Abu buvo su kikais. Kai moki, uzvedimas jokiu problemu nesudarydavo - uzsikurdavo nuo pirmo paspaudimo. Tiesa, 650cc-a, kai oro temperatura nukrisdavo zemiau nulio, budavo jau sunkoka uzvesti, bet tai buvo technine problema, kuri gan daznai pasitaiko pavazinetuose motocikluose. Tiesa, pakaba, galima sakyti, vidutiniska, nepalyginsi su italu, bet italu yra nelabai patikimi varikliai. Siaip sis Enduras yra labai neblogas, minkstas, patikimas, nereikalaujantis daug prieziuros, neturi dideliu vibraciju, ne taip kaip turi KLR arba KTM, nes KLR as irgi turejau. Labai nepatiko jo vibracijos ir pakaba, neaisku kokiomis vietovemis pritaikyta vazineti, visai netinkama off roudui. |
peugeot
2007 Sausio 19 18:36 |
as ir uz endurus britvos savizudzem ir tiem kas miestuose gyvena o andurai tau ir mieste ir kaime px kaip noreceu laukais palakstyt su kokiu klr'u... |
Agidas
2006 Lapkričio 7 19:39 |
Pats neperseniausiai isigijau suzuki dr650 rse 94m, ir esu lb juom patenkintas |
GIXT
2006 Rugsėjo 25 22:51 |
kiekvienam savo bet enduro ekstrimas gali trukti zymiai ilgiau [laiko atzvilgiu daugiau galimybiu] pabandykit vieskeliu ar rudininkuose virs120km\h |
cemas
2006 Rugsėjo 14 21:10 |
na kiekvienas turi savo nuomone ir skoni....kas kam patinka tas ta ir pasirinks...asmeniskai man labiausiai patinka "britvos", nes lb patinka greitis ir t.t.....na cioperiu iswis nemegstu....man labiau prie sirdies extremelesnis vaziavimas....na o offroaderiai irgi geras dalykas.... |
suzu
2006 Gegužės 14 20:55 |
Labai geras motociklas,neseniai nusipirkau dirba kaip laikrodukas,traukia kaip zveris,zodziu esu labai patenkintas |
Litas
2006 Sausio 28 20:54 |
man tai tik britva ir dar krosinis, daugiau pakeiciamu nera. |
Gleiwoksnis
2006 Sausio 24 09:35 |
...noreciau siek tiek daugiau info apie si "vaziuok kur nori" tipo moca... jei butu imanoma... labiau domintu mazesnes kubaturos modeliai... 400cc ar 250cc...jei zinoma tokiu komplektaciju yra... ... |
Motomanas^^
2005 Gruodžio 28 16:46 |
Tradicinis lietuviu mentalitetas niekad nesupras enduro, street baiku...... |
Talkee
2005 Balandžio 3 19:41 |
Na aš gal ir pasirodysiu "tikru lietuviu", bet manau,kad motociklus žmonės renkasi pagal skonį. Juk jei žmogus turi pinigų kaip jūs sakot ir trokšta britvos - tegul, juk jis ir skiria tuos pinigus britvai, nesvarbu 10 ar 20 litrų benzo ji suris. O žmonės kurie nori patogaus važiavimo - bet tam taip pat reikia pinigų - jie rinksis chiopus ar dar kitokius. Žodžius viskas priklauso nuo žmogaus. Man irgi patinka britvos, patinka ir Streetai, ir kiek kol kas pasidairiau tai normalus apie 500 cc britva ir streetas ima apie 5litrus simtui km. Tad irgi nera taip jau daug. |
2004 Lapkričio 12 13:46 |
Britva greiciau "vaziuok islaizytu asfaltu", o chopas "vaziuok lyg su papuopasta, isdabinta kaledine eglute" |
KLR
2004 Lapkričio 4 16:42 |
Jep, o "Britva" ir chopperis tai grynakraujai lietuviai |
Ziurke
2004 Spalio 14 10:35 |
|
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |