Motociklų apžvalga » Honda VTX 1800
Įsitaisius prie vairo maloniai nustebina jo plotis. Vienas pažystamas pasakė – sėdėdamas už vairo jautiesi tartum apkabinęs šimtametį ąžuolą. Tai tikrai apie VTX. Didžiulė motociklo bazė stabilizuoja jį staigiai įsibėgėjant. Taigi, droždamas brangios padangos milimetrus, išsiruošiau pratestuoti praktiškai naują motociklą. Iškart išbandžiau maksimalų greitį. Niekada taip greit nevažiavau su čiopu! 210 km/h – leki ir atrodo, kad tave nuplėš nuo vairo, o kojas nupūs nuo plačių platforminių pakojų, kurie patogiai įtaisyti įprastoje „amerikiečiams“ vietoje. Verta užsiminti ir apie stabilumą važiuojant tiese linija – ne su kiekvienu baiku taip.
Stiprioji tokio stabilumo pusė išsakyta stiliaus kanonais. Bet čiopas turi būti ne tik stabilus, bet ir nesudėtingai valdomas. VTX pasirodė visu gražumu: jis demokratiškas kaip mopedas. Net jei pergazavimo pasėkoje galinis ratas ims jus vytis, atleiskite „gazą“ - didžiulė motociklo bazė užtikrins motociklo inerciją ir jis akimirksniu sugrįš į savo stabilią padėtį. Neteko patirti jokių kitų nemalonių staigmenų – net važiuojant stiprios liūties metu VTX neišreiškė noro atsikratyti manimi, net ir neatsargiai elgiantis su „gazu“.
Kita vertus, variklio galia – ne begalinė ir pasiekus 160 km/h greitį motociklas tampa „susimąstęs“. Ko norėti – juk toks greitis daugumai serijinių kruizerių yra riba. Belieka tik įsivaizduoti, kokiu patogiu taps VTX 1800, atitinkamai parengus jį kelionėms – pritaisius aukštą priekinį stiklą ir kojų uždangas nuo vėjo.
Va ko jam trūksta, tai tachometro. Motociklo klasė aukšta ir variklio charakteristikos neįprastos – informacija apie apsukas tikrai nepakenks. Tiuningo meistrai sureagavo žaibiškai – 170 $ ir jūsų baike puikiai prie jo dizaino derąs ciferblatas.
Gerą motociklą sukūrė Honda. Kad ir kiek skeptiškai žiūriu į „amerikietišką stilių“, turiu pripažinti, kad VTX 1800 – unikalus motociklas.
Čioperis, kruizeris ar tiuninguotas... . VTX gali tapti kuom tik norit – jis prisiderina prie baikerio važiavimo stiliaus. Vieno rankose jis bus ramus ir paklusnus, kito – staigus ir kaprizingas, bet visose išliks pasiruošęs įvykdyti menkiausią baikerio norą, jei tik šis neužsimanys važiuodamas dideliu greičiu staiga nukrypti nuo judėjimo tiesiąja.
Variklis: 2 cilindrų V- tipo keturtaktis 6 vožtuvų skysčiu aušinamas SOHC
Cilindras ir stūmoklis: 101 X 112 mm
Darbinis tūris: 1795 cm3
Kompresija: 9 : 1
Kuro padavimas: elektroninis įpurškimas su automatine oro sklende
Maksimali galia: 71 kW (107 AG), esant 5000 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 156 Nm, esant 3000 aps/min
Degimas: elektroninis, dvi žvakės cilindrui
Starteris: elektrinis
Greičių dėžė: 5 bėgių
Perdavimas: kardaninis velenas
Išmieros: 2455 X 930 X 1125 mm
Ratų bazė: 1715 mm
Sėdynės aukštis: 693 mm
Prošvaistė: 130 mm
Kuro bako talpa: 17 l (su 3 l rezervu) ir signaline lempute
Priekinis ratlankis: 18 x MT 3.50 aliuminio lydinio
Galinis ratlankis: 16 x MT 5.00 aliuminio lydinio
Padangos: priekinė 130/70 – R18 galinė 180/70 – R16
Stabdžiai: priekiniai – hidrauliniai, 296 mm 2 diskai, galiniai – hidrauliniai, 316 mm vienas diskas
Svoris: 320 kg
Max. leistinas svoris: 538 kg
Kaina: in LT – 45 500 Lt
in DE – 16 190 €
kitur – 15 400 $
Straipsnio autorius: Sennis
Šaltiniai:
www.honda.com
www.honda.de
www.kingofthecruisers.com
www.aoyama.ru
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
moonface
2012 Vasario 8 22:28 |
labai noriu ir neuzilgo turesiu bet jis yra siauliuse ir labai nesenai perskaiciau kazkur komentara kad tik nereikia pirkt is siauliu kodel gal kas galit pasakyt nes toki grazuti esu nuziurejes tik kazkaip gruzina tas komentaras niekaip neiseina is galvos aciu... |
aciputes
2010 Spalio 21 00:28 |
pries savaite nusipirkau USA... laukiu nesulaukiu atplaukiancio |
kibenimat
2009 Vasario 9 23:24 |
Gerulis šitas baikas.. 1,8 |
kerepetas
2009 Sausio 16 19:40 |
sveiki broliukai pats turiu as honda shadou sabre 2005 1100cc visai malonus baikas ir paklusnus ir sveikatos man jame pakanka ir soklus ir letas ir malonus ir greitas jis man. visgi honda ir lieka honda |
Klebonas
2008 Gruodžio 28 18:42 |
as turejau vtx 1300,nuostabus buvo baikas,bet dabar isigijau vtx 1800c!manau kad dabar ir galios uzteks ir vaziavimas bus dar malonesnis,nors nesiskundziau ir 1300 |
kasparas
2008 Liepos 30 16:37 |
Kur jam gaut visokių priedų pvz. krepšius |
johan
2008 Liepos 4 20:51 |
Pas mane jau antras toks mocas su abiem vazinejau be raktu toli harliams ir triumpams iki jo |
Castrolas
2008 Kovo 10 23:13 |
Isivaizduoju pagal aprasyma kaip jis vaziuoja. Butent tokios variklio charakteristikos man patinka-mazai apsuku didele galia. toki moca varuodamas jauti kad jis tave veza. Na reiktu sulaukti stazo biski pataupyti ir gal bus galima ziuret i toki, nors pagal amziu jis man netinka, bet labai patinka. |
ryba
2007 Rugsėjo 15 21:03 |
pritariu mocas geras turiu1.8 ir noro keisti nera |
sieras117
2007 Rugsėjo 14 16:23 |
pas mane vtx 1300,laivas o ne seip koks baikas.jai keisciau tai net neisivaizduoju i ka nes baikas ahuenas. |
lunatic
2004 Spalio 20 16:32 |
toks baikas pagyvenusiems verslininkams ir man |
Sennis
2004 Spalio 8 15:05 |
Na, tiesą sakant, autorystės teisės man nepriklauso tiesiog išverčiau ir sugrupavau bei svetainės kūrėjų pagalba pateikėm jums. |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |