Motociklų apžvalga » Yamaha FZ6 (N)

FZ6 variklis šiek tiek deforsuotas (sumažinta: kompresija, maksimalus apsukų skaičius, sukimo momentas), bet šitie pakeitimai didelės įtakos neturėjo. Atleidus sankabą bukite pasiruošę maloniam netikėtumui, nors ir deforsuotas variklis, bet įsibėgėjimas labai primena savo „širdies donorą“ (R6), ir neparodo, kad motociklo galia sumažinta 20 a.g. 6 pavarų greičių dėžė labai tiksli, todėl tai nesukelia jokių sunkumu. Pirmą kartą važiuojant šiuo motociklu gali pasirodyti, kad pavaros labai trumpos, nes mažiau nei po 200 metru jus jau važiuojate aukščiausia pavara, bet tuo pačiu metu atrodė labai keista, kad apsukų rodyklė stabiliai laikėsi ties 3500 aps/min riba, variklis dirba žvaliai, noriai reaguodamas net i menkiausią greičio rankenėlės pasukimą (tik prie 8000 – 8500 aps/min galima pajusti variklio „apsnūdimą“). Visa tai tikrai atrodo keistai, žinant kad FZ6 variklis neturi reguliuojančio vožtuvo „išmetime“ (EXUP) taip pat nėra ir maitinimo sistemos su dvigubomis droselinėmis sklendėmis, bet jie ir nereikalingi, nes „baikas“ puikiai dirba ir be jų. Motociklas gerai traukia, tinka įvairiems vairavimo stiliams, puikiai valdomas ant įvairių kelio dangų.

Užtenka pirma pavara įsukti variklį iki 6000 aps/min, akimirkai staigiau pasukate rankenėlę ir priekinis ratas lengvai įveikia žemės trauką. Šios Yamaha trūkumas važiuojant ant galinio rato yra tas, kad sėdynė neįprastai ištempta priekinėje dalyje, todėl vairuotojas gali slysti žemyn nuo motociklo, šį trūkumą kompensuoja vairuotojo pakojai neleisiantys motociklui pabėgti. Be neįprastai ištemptos sėdynės galima pastebėti dar keletą trūkumų. Elektroninis prietaisų skydelis atrodo labai efektingai, bet saulėtą dieną gali būti labai sunku įžiūrėti rodmenis. Variklis turi pakankamai galios, bet ją išreiškia tik maksimaliose apsukose.
Pabaigai galima pasakyti trumpai, kad šis motociklas yra nedidelis, lengvas, lengvai valdomas, sportiško charakterio (taip ir turėtų būtim, nes jo „širdies“ donoras pats R6). Yamaha FZ6 (N) - „steetbaikas“, taip pat turi ir sportiškesnės išvaizdos „broliuką“ FZ6 (S).





Techniniai parmetrai:
Orientacinė kaina 6,599 $ (gamintojo tinklapio duomenys)
Variklis
Tipas 600cm3, skysčiu aušinamas, DOHC, eilėje 4 cilindrai, 16 vožtuvų
Stumuoklio skesrmuo ir eiga 65.5 x 44.5mm
Kompresija 12.1:1
Maitinimas Ipurškimas, 36mm purkštukai
Strateris Elektrinis
Transmisija 6 pavaros, daugiadiskė šlapia sankaba
Perdavimas #530 O-ring grandinė
Važiuoklė
Priekinė amortizatoriai 43mm teleskopinė šakė, 5.1" kelioninė
Galiniai amortizatoriai Monoamortizatorius, reguliuojamas 130 mm
Priekiniai stabdžiai Du 298mm plaukiojantys diskai w/2 – stumuokliukų apkaba
Galiniai stabdžiai 245mm diskas w/vieno – stumuokliuko apkaba
Priekinis ratas 120/70-ZR17
Galinis ratas 180-55-ZR17
Išmatavimai
Ilgis 2,096 mm
Plotis 765 mm
Sėdynės aukštis 800 mm
Ratų bazė 1,440 mm
Prošvaisa 97 mm
Šakės pasvyrimo kampas 25.0°
Kuro bako talpa 19 l
Sausas svoris 191.9 kg
Maksimalus leistinas svoris 202 kg
Maksimalus greitis 230 km/h

Straipsnio autorius: Tomaz@s
Šaltiniai:
moto.zr.ru
www.hornetitalia.com/fz6n.php
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
dydy
2009 Rugsėjo 8 00:50 |
koki benza pilat i sita aparata ? manuale nerandu o birbinu 98 ,bet tokie teisuoliai aiskina kad tai blogis kaip yra is tiesu ? 99v power nepradegins gal voztuvu |
law
2009 Gegužės 28 19:47 |
Tomaz@s Data: 2005-11-13 13:34:53 |
![]() 2009 Balandžio 25 16:41 |
FZ6N man patinka. |
rusla v
2009 Sausio 8 17:14 |
Turiu Yamaha FZ6S jau 2 sezonus. Puikus modelis pradedantiems, ir megstantiems vazinetis mieste. Privalumai yra tame universalume, kad neatsilieki nuo "britvininku", bet gali ir pakeliauti. Minusas-kaip minejo kolegos, R6 sakes ir stabdziai gerokai rimtesni, ir man asmeniskai truksta rovimo ant mazu apsuku. |
apuokas
2008 Rugpjūčio 12 10:05 |
Neblogas baikas, turiu praitu metu,tik ismetimo sistema labai jau tili. keisti i sportini duslintuva nenoriu, reikes ardyti ismetimo bakeli, gal kas buvo susidures? parasykit. |
![]() 2008 Rugpjūčio 4 22:54 |
Visai fainas tas FZ6 (N), bet man labiau FZ6 (S) |
julius sk
2007 Gruodžio 29 08:04 |
As turiu 2005 FZ6N kaifas. Apie stabdzius ir sakes parasyta pievos. Stabdzius ir sakes priekyje keiciau i 2004 R6 prieki, nes originalios sakes prastos kaip ir stabdziai, dabar normaliai viskas. Variklis atsigauna nuo 7500RPM iki tol jegos yra bet neperdaugiausiai. Kaip ir R6 megsta apsukas, o sukimo momentas prie zemu apsisukimu didesnis negu R6, nes pritaikytas birbinimui mieste o ne aukstu apsuku vazinejimui trasoje. Siaip man labai patinka nes sedesena labai ergonomiska (R6 man permazas ir nepatogus) vazineju pora valandu be jokio nuovargio (nezinau kas yra riesu ar nugaros skausmas). Labai rekomenduoju, pigus, galingas, patikimas baikas. |
![]() 2007 Gruodžio 24 03:20 |
Pats lakstau su panasiu tik senesniu 99m fazeriu.Is vietos tai kaifas raut,aisku pagal KET vaziuoti neiseina. |
Xaero
2007 Spalio 6 12:30 |
Labai geras straipsnis |
![]() 2005 Lapkričio 19 20:28 |
Fazer'iu vadinamas S variantas, o apie ta kuri rašiau (N) niekur neradau pavadinto fazer. Netgi kai kuriuose yamaha tinklapiuose jie yra skirtinguose skiltyse, N - street, o S - sport. Aišku tai esmės nekeičia |
![]() 2005 Lapkričio 19 19:23 |
na cia vis minima FZ,FZ, tad datesiu,jog tai ira tikrasis Fazeris,o FZ tai tas pats kas Banditui GSF. |
![]() 2005 Lapkričio 14 18:02 |
Nu nesu didelis streetų mylėtojas bet šitas man tikrai patinka |
![]() 2005 Lapkričio 13 23:42 |
R6 variklis, prietaisu skydelis panasus i zx636r, is isores labai panasus i suzuki bandit |
![]() 2005 Lapkričio 13 13:34 |
Maksimalus leistinas svoris reiškia kad ant moco galima vežti daugiausiai 202 kg |
![]() 2005 Lapkričio 13 13:06 |
FZ6(N) man labiau patinka nei FZ6(S), nes "britvos nosis" be šoninių plastmasių labai jau nykiai atrodo. O toks dar lausimas: |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |