ES pasiūlymai dėl motociklų: daugiau saugumo ir mažiau taršos?
Visais ratais už gamtą
ES siekia supaprastinti galiojančią teisės aktų sistemą, kuri reguliuoja L kategorijos transporto priemonių tipo patvirtinimo ir techninius reikalavimus.
Nauju reglamentu taip pat siekiama mažesnės, proporcingesnės teršalų dalies, palyginti su bendru kelių transporto išmetamų teršalų kiekiu, ir pagerinti rinkai tiekiamų naujų transporto priemonių saugą.
Motociklų ir mopedų vairuotojų mirtis ar rimti sužalojimai kelyje tyko daug dažniau nei automobilių vairuotojų. Tesudarydami 2 proc. eismo dalyvių, jie sudaro 17 proc. keliuose žuvusių aukų. Siekiant sumažinti avarijų skaičių, siūloma įpareigoti gamintojus naujuose motocikluose montuoti antiblokavimo (ABS) arba kombinuotas (CBS) stabdžių sistemas bei automatiškai įsijungiančius žibintus, mažinti galimybes savavališkai modifikuoti transporto priemonę.
Be to, sparčiai augantis dvirãčių motorinių priemonių skaičius didina CO2 išmetimą, todėl siūloma įtvirtinti griežtesnes maksimalias leistinas teršalų ribas.
Siekdami sužinoti Jūsų nuomonę apie siūlomus pakeitimus kviečiame atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Apklausos rezultatai bus pristatyti Lietuvos europarlamentarams — jiems svarbi Jūsų nuomonė!
Platesnė diskusija: ES pasiūlymai dėl motociklų: daugiau saugumo ir mažiau taršos?
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |
Skiltis "Už Gamtą" bendrai finansuojama Europos regioninio plėtros fondo lėšomis. http://www.esparama.lt