Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
Narys
400cc |
kazkaip banditu klubas virsta i skelbimu kluba )..na kad pluga parduoda gal ir nieko..kazkam prireiks..
2009 Gegužės 6 17:21
|
Narys
50cc |
Mano nuomone jei skelbimai apie banditu detales ar kazka panasaus rasomi tai gerai,gal ir virstu skelbimu klubu jei cia skelbtu apie ivairus motociklu modelius bei ju dalys,bei jei butu daugiau skelbimu nei diskusiju! [Redaguota 2009-5-6 Konstanto]
2009 Gegužės 6 18:29
|
Nuoširdusis
500cc |
Į jokį skelbimų klubą nieks nevirsta, jei žmonės pasidalina tuo ką turi naudingo būtent mums, tai kodėl ne? Juk ne CBR'ų dalis parduoda... Geriau papasakokit kaip sezono pradžią kenčia jūsų žirgeliai? Nesispardo? Maniškis tai salniką šakės atmetė pokolkas tik o taip bėga gražiai jau trečią tūkstantėlį Tuoj tepalų keitimas
2009 Gegužės 8 13:47
Between the devil and the deep sea
|
Narys
50cc |
Manajam irgi lyg viskas gerai buvo,zvakes manau sustreikavo nenorejo vestis,bet po grazaus ir kantraus ikalbinejimo pamazu usivede,bet atsalsta ir vel taspats,2005 metu manasis Tai keista kazkaip,kaip pasilsta dirba kaip sveicariskas laikrodis,kaip katik is konvejierio.Gal zinot kas?Gal susiduret kas su panasia problema? [Redaguota 2009-5-8 Konstanto] [Redaguota 2009-5-8 Konstanto]
2009 Gegužės 8 15:30
|
Nuoširdusis
500cc |
Pas naujuosius patsosas kartais ne automatinis? Gal jis neveikia?
2009 Gegužės 8 16:15
Between the devil and the deep sea
|
Narys
50cc |
Nea,ne automatinis.Banditose ligtais nemaciau automatiniu Kartais toks ispudis kad tik biski biski tik pasukus patsosa jis iskart paspringa,atrodo lyg uzlieja, kazkaip keista.Ir isvis neseniai tokia problemele atsirado. Gal su kuo panasiai buvo? [Redaguota 2009-5-8 Konstanto] [Redaguota 2009-5-8 Konstanto]
2009 Gegužės 8 16:32
|
Praktikas
500cc |
na maniskis tai si sezona pradejo be nesusipratimu,eina ki priwestas pernai po ziemos miego buwo korbu prawalymas tik,o siemet tik galine padanga uzsidejau ir tepala perpyles
2009 Gegužės 9 10:38
|
Narys
125cc |
Tavo gali būti vožtuvai užsiveržę turėtum kompresiją pamatuoti. Ar yra kada reguliuoti? Kompresija turėtų būti sumažėjus. Dar gali karbai per žiemą būti prižėlę.
2009 Gegužės 9 22:17
|
Gatvinis
600cc |
gal galetumet zuliku savininkai pasakyt kiek oro turi but padangose?
2009 Gegužės 10 23:25
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
pas mane prieky 2.3 gale 2.4, dvyliktukam po 2.4 2.5 rodos turi but.
2009 Gegužės 11 07:56
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck.
|
Narys
125cc |
Ir man jau pribrendo motociklo pardavimas http://www.motomanai.lt/p-catalog_item.html?item_id=1654
2009 Gegužės 11 09:36
|
Nuoširdusis
500cc |
kontra o aš va penktadienį galų gale panaikinau šakės salniko myžčiojimus dabar jau profas ant bandito salnikų keitimo
2009 Gegužės 11 10:24
Between the devil and the deep sea
|
Pašėlęs
900cc |
2009 Gegužės 11 10:30
|
Pašėlęs
900cc |
2009 Gegužės 11 10:43
|
Praktikas
500cc |
maniskiam yra ant galines sakes lipdukas su padangu matmenim,modeliu ir oro slegiu-tai raso kad 2.25 priekyje,ir 2.50gale tiek ir prisilaikau kiek rasoma
2009 Gegužės 11 11:41
|
Gatvinis
600cc |
tai 600 ir 1200 skiriasi matmenis,gale tai ir yra 2,8,o va su priekiu neaisku man buvo...
2009 Gegužės 11 12:43
|
Narys
250cc |
Gal gali trumpai nupasakoti procesą? Man šią savaitę šis darbelis nusimato...
2009 Gegužės 11 12:57
Suzuki GSF600 S black&blue
|
Narys
125cc |
Pabandysiu papaskot: pirmiausia reikia pastatyti mocą, kad stabiliai stovėtų ant kokios nors atramos, priekinis ratas turi būti pakilęs nuo žemės. Tada reikia nuimti pr. sparną, po to galima nuimti stabdžių suportus, vėliau atsuki šakių apačioje esančius varžtus, kurie laiko pagrindinį rato vatžtą, tada atsukamas pagr. rato varžtas ir nuimamas ratas, iš šakių apačios yra šešekampiai varžtai, kuriuos atsukus išleidžiamas tepalas. Atsuktuvo pagalba nuimami dulkių riebokšliai, po jeis rasi "spiralę" kuri laiko tepalinį riebokšlį, ją taip pat butina nuimti. Amortizatoriaus apatinė dalis traukiama žemyn (smūgiuojant) tol, kol visai nusiima, tada viskas išplaunama, nuo plunksnos nuimamas senas riebokšlis ir uždedamas naujas. Viskas surenkama taip, kaip buvo! vienas iš sudėtingensiu veiksmų t.y. riebokšlio įpresavimas , kurį reikia labai atsargiai, nesugadinat "įkalti" į jo vietą iki pat galo. O dabar, jau galima nuimti vairą, atsukti amortikų viršuje asančius aliuminius varžtus ir pripilti reikiamą kiekį tepalo, pripylus tepalo viskas surenkama kaip ir buvo. Patikrinami ar gerai priveržti varžtai ir gero kelio
2009 Gegužės 11 14:07
redagavo Calmar 2009 gegužės 11 00:00
|
Nuoširdusis
500cc |
Nu neviską tu čia paminėjai Calmar, o ir kelis svarbiausius niuansus nutylėjai... Taigi bandau tikslinti procedūrą nuo pradžių, kad nebūtų neaiškumų: pasikeliat priekinį ratą, nusiimat priekinius stabdžius (t.y. supportus), ratą, blėką, tiltelį jungiantį šakes, atleidžiat viršutinio tiltelio varžtus ir atleidžiat dangtelius (atleidžiat tik tiek, kiek išjudinat, neatsukat), atleidžiat apatinį tiltelį ir rankom ištraukiat šakes (neiškalinėti pluksnų iš tiltelių), \ dabar atsukat apatinį vidinį šiašiakampį (pasiruoškit išbėgančiam tepalui, seną tepalą - lauk), traukdami(smūgiuodami) stakaną ir plunksną į skirtingas puses išmušit salniką, atsukat dangtelį ir išardot šakę pilnai. Pradžia padaryta. Dabar viską chirurgiškai kruopščiai išplaunat ir išsausinat. Ant šešiakampio varžto esančią varinę šaibą keičiat nauja arba kaitinat iki raudonumo ir merkiat į vandenį (kad atgautu formą). Surenkam: į stakaną įdedat #8, ant plunksnos uždedat #10, suneriat plunksną su stakanu, sudedat į plunksą #12, #11, #13 dalis, prisukat šešiakampį (jei negalėsit pagauti sriegio, laikinai įdėkit #17, #18, #19 ir rankom spauskit, #12'ą prispaus prie stakano dugno). Dabar pasiruoškit ilgenį už plunksną, 41-43 milimetro skersmens plastikinį vamzdį, užmaukit ant plunksos #3, #4, pasinaudodami vamzdžiu įkalkit juos į vietą. Dabar seka atsakingiausia dalis - salniko užmovimas, kadangi būtent dabar yra didžiausia tikimybė pažeisti salniką. NEGALIMA mauti salniko per viršutinį šakės dangtelį (kaip kad siūlė Calmar)! Sutepat salniko vidinę dalį lubrikantu (jei tokio nėra komplekte su salnikais, tinka medicinis vazelinas ar koks analogas, tik nepadauginkit, jo reikia minimaliai), ant plunksnos viršaus uždėkit celofano gabaliuką taip, kad salnikas maunant ant plunksnos užeitų per celofaną, pasinaudodami vamzdžiu, supresuokit salniką į vietą ir surinkit šakę atitinkamai paveiksliukui išskyrus viršutinį dangtelį (juk dar reikia užpildyt tepalu). Tepalui pildyti apsišarvokit kantrybe, įsigykit didelį švirkštą vaistinėj, juo galėsit tiksliai užpildyti po 521ml tepalo plunksnai (600cc 1998m. gsf600N). Užsukam dangtelį ir vuolia, šakės kaip naujos , viską surenkat atgal. Jei kažko nepaminėjau, prašom papildykit. Sėkmės
2009 Gegužės 11 23:02
Between the devil and the deep sea
|
Nuoširdusis
500cc |
.
2009 Gegužės 11 23:03
redagavo pIscIs 2009 gegužės 11 00:00
Between the devil and the deep sea
|
Nuoširdusis
500cc |
Šiaip jo, reikia ramintis su ta vienke, sankaba juk neamžina O kw tai 600cc banditui yra skaudi tema, bet... viską lemia $ Nors realiai tai net nesugalvoju į ką reiktų jį keisti, viskas į ką žiūriu nepatinka, o KTM'o britvai ( ) pinigų trūksta Ir prašom čia apie Gixerius neįsijausti, kas kad banditui vyresnysis brolis
2009 Gegužės 11 23:13
Between the devil and the deep sea
|
Nuoširdusis
500cc |
Sorry, neišėjo trumpai
2009 Gegužės 11 23:14
Between the devil and the deep sea
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |